// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵

فعلا خبری از بازسازی نسخه‌های اولیه The Witcher نخواهد بود

استودیوی سی‌دی پروجکت رد اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ی بازسازی شده از شماره‌ی اول و دوم بازی The Witcher  برای پلی‌استیشن 4 ندارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که با دامین مونیر، طراح ارشد گیم‌پلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt انجام گرفت، از او پرسیده شد که آیا طرفداران می‌توانند انتظار یک پیاده‌سازی دوباره از هر نسخه‌ی منتشر شده‌ی بازی The Witcher را داشته باشند یا خیر. شاید هدف این سوال، ساخت یک نسخه‌ی بازسازی‌ از این سری بازی بود که در سال ۲۰۱۴ خبر آن به گوش می‌رسید. مونیر این‌گونه شروع به جواب دادن کرد:
این ایده هیجان‌انگیز است و گاهی‌اوقات درباره‌ی آن حرف می‌زنند. اما در حال حاضر چنین برنامه‌ای در دستور کار قرار ندارد. استودیوی سی‌دی پروجکت می‌خواهد بر روی تکمیل بازی The Witcher 3: Wild Hunt و محتواهای قابل دانلود رایگان‌ آن پس از عرضه‌ی بازی، تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. پس از آن، برنامه‌ی بعدی کمپنانی تمرکز بر روی ساخت بازی Cyberpunk 2077 است. این بازی واقعا زیبا از آب در‌خواهد آمد ولی نمی‌توانم در مورد آن حرفی بزنم.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بازی همچنان روایت داستان شخصیت گرالت است. طبق گفته‌ی سازندگان برای درک داستان نسخه‌ی سوم نیاز مبرم به تجربه‌ی دو نسخه‌ی قبلی ندارید. در نسخه‌ی سوم بازی شما شاهد فلش‌بک‌های زیادی خواهید بود که کمک می‌کند درک خوبی از داستان بازی داشته باشید. داستان این نسخه از بازی نیز مانند سری بازی‌های قبلی از کتابی با همین نام الهام گرفته شده که توسط یک نویسنده‌ی لهستانی به نام آندره سپکوفسکی نوشته شده است. چه آینده‌ای را برای این بازی پیش‌بینی می‌کنید؟ آیا می‌تواند خود را به عنوان یکی از بازی‌های برتر سال ۲۰۱۵ معرفی کند؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده