نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل Smash Hit: شکستن شیشه‌ها در شهر شیشه‌ای

معرفی بازی موبایل امروز به یکی از بازی‌های خاص تلفن‌های هوشمند تعلق دارد. Smash Hit در شهر شیشه‌ای به وقوع می‌پیوندد و می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم کند. با معرفی این بازی زیبا و متفاوت همراه زومجی باشید. 

بازی‌های سبک رانینگ مانند Looney Tunes Dash که چندی پیش آن را در زومجی معرفی کردیم یا بازی معروف Subway Surfurs اگرچه سرگرم‌کننده و تفننی هستند و می‌توانند برای مدت‌ها ارزش تکرار خود را حفظ کنند، اما غالبا در یک چارچوب مشخص خلاصه می‌شوند و فقط نقش و نگار بازی است که عوض می‌شود. اما Smash Hit سنت شکنی کرد و نه‌تنها اتمسفری فوق‌العاده و کمیاب را وارد بازی‌های موبایل کرد، بلکه توانست یک مسیر بی‌پایان را خارج از استاندارد بازی‌های رانینگ و در سبکی سرگرم‌کننده تعریف کند. وقتی برای اولین‌بار شروع به بازی Smash Hit می‌کنید، در فضایی سرد و بی‌روح قرار می‌گیرید که  نمی‌دانید هدف از انجام بازی چیست اما هرچه بیشتر زمان صرف انجام بازی می‌کنید بیشتر با محیط آن و هدفی که بازی دنبال می‌کند آشنا می‌شوید. بازی را با ۲۵ توپ بازی می‌کنید و قانون اولی که باید بدانید این است که اگر این عدد صفر شود بازی را می‌بازید. 

برای پیشبرد هرچه بیشتر در بازی و کسب امتیاز بیشتر باید شیشه‌های مخروطی شکل موجود در محیط را با پرتاب توپ بشکنید. اما توپ‌ها فقط برای شکستن این شیشه‌های مخروطی شکل نیست. دوربین بازی ثابت است و نمی‌توانید به چپ و راست یا بالا و پایین بروید و برای اینکه با موانع سر راه خود برخورد نکنید باید با شلیک تو‌پ‌ها آن را بشکنید و مسیر خود را هموار کنید.  یکی دیگر از استفاده‌هایی که باید از توپ‌هایتان کنید، باز کردن درهای بسته‌ای است که در مسیر شما قرار دارند. بالای درها یک دایره وجود دارد که باید با شلیک در زمان مناسب به این دایره درها را باز کنید تا با برخورد به در بسته توپ‌های خود را از دست ندهید. smash hits 1

این در حالی است که اگر به موانع سر راه خود هم شلیک نکنید مقداری توپ از دست می‌دهید تا جایی که مقدار توپ‌های شما به صفر برسد و بازی را ببازید. محیط بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی و اجرا شده است و با رسیدن به چک‌پوینت به محیط بعدی قدم می‌گذارید و همین نکته باعث می‌شود تا محیط‌های مختلفی را تجربه کنید تا بازی برای شما خسته کننده نباشد. اما بارزترین شاخصه بازی موسیقی آن است. موسیقی بازی به قدری زیبا و گوش‌نواز است که متوجه گذر زمان نمی‌شوید. پیشنهاد من به شما این است تا جایی که می‌توانید صدای بازی را ازطریق هدفون‌های با کیفیت گوش دهید تا لذت بازی دو‌چندان شود.

اگرچه Smash Hit به‌صورت رایگان عرضه شده، اما با خریداری نسخه ویژه آن می‌توانید با رسیدن به چک‌پوینت‌ها، پس از صفر شدن مقدار توپ‌ها دوباره مسیر خود را از همین چک‌پوینت‌ها آغاز کنید. همچنین بازی رایگان فقط دارای حالت کلاسیک است که با خرید نسخه ویژه بازی از انجام سایر حالت‌های بازی نیز لذت ببرید. Smash Hit را نمی‌توان بیش از این تشریح کرد و تنها چیزی که می‌تواند آن را به خوبی توصیف کند تجربه آن است. اگر تا به حال Smash Hit را انجام نداده‌اید، این بازی و فضا و موسیقی زیبایش را از دست ندهید زیرا می‌تواند شما را با تجربه‌ای متفاوت روبه‌رو کند و برای مدتی روی تلفن‌ هوشمند شما جا خوش کند. دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از مایکت 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده