نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۳

تاریخ انتشار بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy توسط آمازون اعلام شد

براساس خبرهای منتشر شده توسط خرده‌فروش آمازون، نسخه‌ی بازسازی شده بازی Fahrenheit با نام Fahrenheit: Indigo Prophecy هفته‌ی آینده منتشر می‌شود. با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این بازی همراه باشید.
باتوجه به اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Fahrenheit که از قفل امنیتی DRM استفاده می‌کند، در تاریخ ۲۹ ژانویه (نهم بهمن) با قیمت ۹.۹۹ دلار برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر می‌شود. آمازون همچنین لیستی را هم از خصوصیات بازی منتشر کرده است:
  • درام تعاملی- نمایش split-screen بازی برای به تصویر کشیدن راز مرموز آن
  • قابلیت تکرار بالا- با وجود دیالوگ‌های مختلف و چند پایان متفاوت، هر بار که بازی را به اتمام برسانید نتایج متفاوتی را تماشا خواهید کرد
  • کنترل چند شخصیت- کنترل چهار شخصیت مختلف را در دست بگیرید و نظاره‌گر داستان هرکدام از آن‌ها را به صورت جداگانه باشید
  • موسیقی‌های سینمایی- Fahrenheit شامل موسیقی‌های بسیار عالی است که کار ساخت آن‌ها را اَنجِلو بادالامِنتی انجام داده است. وی به دلیل کار خود با دیوید لینچ، یکی از کارگردان‌های بزرگ سینما معروف است.
  • نسخه‌ی کامل بازی- برخلاف نسخه‌ی اصلی بازی که در آمریکای شمالی عرضه شد، Fahrenheit: Indigo Prophecy بدون هیچ گونه سانسوری عرضه می‌شود.
براساس خبرهای منتشر شده، نسخه‌ی موبایل این بازی هم در دست تولید است. بازی Fahrenheit که در اروپا با این نام و در آمریکای شمالی با نام Indigo Prophecy شناخته می‌شود، در سال ۲۰۰۵ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس منتشر شده است. استودیوی کوانتیک دریم در گذشته وعده‌ی انتشار یک خبر هیجان‌انگیز در تاریخ ۲۸ ژانویه را داده بود. با توجه به اخباری که طی رزوهای اخیر از وبسایت مرموز این بازی منتشر شد، به نظر خبر هیجان‌انگیز کوانتیک دریم معرفی بازی Fahrenheit: Indigo Prophecy باشد. در حال حاضر این خبر را به عنوان شایعه در نظر بگیرید و منتظر اعلامیه‌ی رسمی سازندگان در این رابطه باشید. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این بازی را هم مشاهده نمایید:منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده