نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

تاریخ انتشار سریال Powers مشخص شد

 بِرایان مایکِل بِندیتس، مدیر تولید و تهیه‌کننده سریال Powers از طریق وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، تاریخ انتشار سه قسمت نخست این سریال که در انحصار شبکه‌ی پلی‌استیشن است را اعلام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سه قسمت نخست سریال Powers در تاریخ ۱۰ مارس (نوزدهم اسفند) در شبکه‌ی پلی‌استیشن منتشر می‌شود و پس از آن سه‌شنبه هر هفته قسمت جدید این سریال ده قسمتی منتشر خواهد شد. بِندیتس در این رابطه گفت:
مراحل تولید ده قسمت اول سریال با موفقیت به اتمام رسید. به لطف چارلی هاستون و رِیمی اُبِشان، بازیگران اصلی سریال و کارگردانان، نویسندگان و خدمه، ده قسمت اول Powers فوق‌العاده خوب از کار در آمده است.
قسمت اول سریال Powers برای تمامی اعضای شبکه‌ی پلی‌استیشن به صورت رایگان قابل تماشا است. کاربرانی که علاقه به تماشای قسمت‌های بعدی این سریال دارند، باید یکی از اعضای پلی‌استیشن پلاس باشند. بِندیتس همچنین از کتاب‌های کمیک Powers هم رونمایی کرده است. داستان شماره‌ی نخست این کتاب‌ها که در تاریخ ۲۱ ژانویه (اول بهمن) منتشر شد، در رابطه با کاوش در دنیای Powers است. سونی در کنفرانس E3 2014 خود با همکاری بِندیتس  از سریال Powers رونمایی کرد. داستان این سریال در رابطه با دو کاراگاه پلیس است که ماموریت آن‌ها دستگیری انسان‌های فرابشری است که با قدرت‌های خود دنیا را به خطر انداخته‌اند. در ادامه می‌توانید پوستر این سریال را هم مشاهده نمایید: Powers منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده