نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 به آرامی پیش می‌رود

استودیوی سی‌دی پِراجکت رِد امروز به وبسایت گیم‌اِسپات گفت تمام تمرکز آن‌ها روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt است و مراحل ساخت بازی Cyberpunk 2077 به آرامی پیش می‌رود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مایکِل پِلاتکو گیلِوسکی، مدیر بخش تبلیغات سی‌دی پراجکت رد در رابطه با روند ساخت بازی Cyberpunk 2077 گفت:
اولین قانون Cyberpunk 2077 این است که ما زیاد در رابطه با آن حرف نمی‌زنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی The Witcher 3: Wild Hunt و ارائه‌ی یک تجربه‌ی به یاد ماندنی به طرفداران سبک نقش‌آفرینی است. نگران نباشید، زمان Cyberpunk 2077 هم می‌رسد.
پس از چند تاخیر متوالی، بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی Cyberpunk 2077 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ معرفی شد. در حال حاضر تیم کوچک وجداگانه‌ای در سی‌دی پراجکت رد روی این بازی کار می‌کنند و پس از پایان ساخت The Witcher 3: Wild Hunt، احتمالا اکثر اعضای استودیو به صورت جدی روی این بازی کار خواهند کرد.
اگر به خاطر داشته باشید، تریلر رونمایی Cyberpunk 2077 سر و صدای زیادی برپا کرد اگر به خاطر داشته باشید، تریلر رونمایی Cyberpunk 2077 سر و صدای زیادی برپا کرد
هنوز مشخص نیست بازی Cyberpunk 2077 برای چه پلتفرم‌هایی عرضه می‌شود، اما احتمالا این بازی هم برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. Cyberpunk 2077 بازیکنان را در سال ۲۰۷۷ و جایی می‌برد که تکنولوژی هم به دوست و هم دشمن انسان‌ها تبدیل شده است. داستان بازی توسط بازیکنان شکل می‌گیرد و سازندگان وعده‌ ارائه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی واقعی را به طرفداران این سبک دادند. احتمالا در بازی بخش چندنفره هم وجود خواهد داشت، اما سی‌دی پراجکت رد تاکید دارد Cyberpunk 2077 یک بازی شوتر نیست و تنها برای راضی کردن مخاطبان سبک نقش‌آفرینی تولید می‌شود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده