// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

قسمت دوم بازی Game of Thrones بهمن ماه منتشر می‌شود

قسمت دوم از سری بازی‌های Game of Thrones که توسط استودیو خلاق تل‌تیل ساخته می‌شود، ۱۴ بهمن سال جاری منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
قسمت دوم به نام The Lost Lords، ادامه‌ای مستقیم بر رویدادهای قسمت اول این فصل از Game of Thrones است که آذر ماه منتشر شده بود. بخشی از بررسی قسمت اول به نام Irons from Ice در زومجی:
اپیزود اول «بازی تاج و تخت» در گام نخست با سکانس افتتاحیه‌ی اندوهناک‌اش، گلوله‌ی اول را شلیک می‌‌کند. در گام بعدی، پرستیژ و کیفیتِ سریال و کتاب را پایمال نکرده و حتی تبدیل به افتخاری تازه برای «تل‌تیل» می‌شود. در مرحله‌ی آخر هم با گرفتن عنصر قابل‌اشتعالِ این استودیو یعنی مکانیک «انتخاب» و ترکیب خطرناک آن با درام و کاراکترهای بی‌رحم سریال، انفجاری دیدنی به راه می‌اندازد. خوشبختانه بازی زیر سایه‌ی سریال قرار نمی‌گیرد، بلکه به تجربه‌ی متفاوتی تبدیل می‌شود که نباید به سادگی از کنارش گذشت.
اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال محبوب «بازی تاج و تخت» هستید و از قسمت اول بازی اقتباسی آن لذت بردید، می‌توانید ادامه‌ی این بازی را در ماه جاری تجربه کنید. نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، در تاریخ ۱۴ بهمن، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در تاریخ ۱۵ بهمن و نسخه‌‌های اندروید و iOS در تاریخ ۱۶ منتشر خواهند شد. داستان سری بازی‌های Game of Thrones ساخته‌ی استودیو تل‌تیل، روایتی از خانه‌ی فورستر در زمانی است که رویدادهای جنگ پنج پادشاه اتفاق می‌افتد. بازی از دید چندین شخصیت دنبال می‌شود، از جمله اعضای خانه‌ی فورستر یا یکی از اعضای اصلی خانواده و حتی شخصی که به عنوان خدمتکار در خانه مشغول به کار است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده