نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

آغاز فیلمبرداری مجدد Resident Evil: The Final Chapter از ماه مرداد

کار فیلمبرداری آخرین قسمت از سری فیلم‌های پرطرفدار Resident Evil با نام Resident Evil: The Final Chapter از ماه مرداد سال ۱۳۹۴ مجددا آغاز خواهد شد. با زومجی و اخبار سینما همراه باشید.
کار فیلمبرداری فیلم Resident Evil: The Final Chapter به دلیل باردار بودن میلا جُوُویچ، بازیگر اصلی فیلم،  با تاخیر چند ماه مواجه شد. اما وی امروز در صفحه‌ی فیس‌بوک خود در این رابطه گفت:
مثل اولین بار که حامله شدم به وزنم افزوده نشده و برای همین به خودم افتخار می‌کنم. این روزها به سختی تلاش می‌کنم وزنم را کنترل کنم، چرا که کار فیلمبرداری Resident Evil: The Final Chapter مجددا از ماه آگوست  آغاز خواهد شد. من این روزها مشغول آماده کردن خانه برای تولد فرزند جدیدم هستم. بنابراین دوست ندارم برای بازگشت دوباره به سینما مجبور به استفاده از رژیم‌های سخت غذایی شوم.
جُوُویچ در سری فیلم‌های Resident Evil در نقش شخصیت آلیس بازی می‌کند. Resident Evil: The Final Chapter که احتمالا آخرین قسمت از سری فیلم‌های Resident Evil است، به صورت سه بعدی روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با وجود اینکه سری فیلم‌های Resident Evil از نگاه منتقدان از کیفیت بالایی برخوردار نیست، اما فروش این فیلم آنقدر زیاد است که هربار کَپ‌کام را مجبور به ساخت قسمت بعدی آن می‌کند. بنابراین بعید است Resident Evil: The Final Chapter آخرین قسمت از این سری فیلم‌ها باشد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده