نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

بسته‌های الحاقی بازی Evolve برای فریب مردم تولید نمی‌شوند

با وجود اینکه بسته‌های الحاقی زیادی برای بازی Evolve منتشر خواهد شد، اما استودیوی تِرتِل راک دوست ندارد برای انجام این کار ذهنیت بدی را در مردم ایجاد کند. با زومجی و صحبت‌های مدیر نوآوری بازی Evolve در رابطه با اهداف آن‌ها برای تولید محتویات اضافی همراه باشید.
فیل راب، مدیر نوآوری بازی Evolve اعتقاد دارد ساختمان اصلی Evolve به شکلی است که در ادامه‌ی راه می‌توان آن را گسترش داد:
هدف ما با بسته‌های الحاقی Evolve رضایت کاربران است. ما دوست نداریم جامعه‌ی خود را جدا کنیم و برای برنده شدن در بازی  از کاربران پول بگیریم. هدف ما با برنامه‌های امروزی بسته‌های الحاقی که فقط برای خالی کردن جیب مردم تولید می‌شوند، متفاوت است.
زمانی که از راب در رابطه با ناشران دیگر و برنامه‌های آن‌ها برای انتشار بسته‌های الحاقی پرسیده شد وی این پاسخ را داد:
دوست ندارم مردم فکر کنند ما در حال فریب دادن آن‌ها هستیم.
با این حال راب می‌داند مردم چگونه در رابطه با بسته‌های الحاقی فکر می‌کنند:
فکر کنم اکثر مردم بسته‌های الحاقی را روشی برای خالی کردن جیب‌شان توسط بازی‌سازان می‌دانند. ذهنیتی که آن‌ها دارند عادلانه است، چراکه اکثر ناشران امروزی همین کار را انجام می‌دهند. نقشه‌های Evolve برای تمامی خریداران بازی رایگان است. با این حال کاربران برای دریافت شکارچیان و هیولاهایی که در ادامه به بازی افزوده خواهند شد، باید پول خرج کنند. اما نکته‌ی جالبی که در این بین وجود دارد و ما هم به سختی روی آن کار کردیم این است که اگر شما این بسته‌های الحاقی را خریداری نکنید، باز هم توانایی بازی کردن در مقابل آن‌ها را دارید. بنابراین ما جامعه‌ی خود را از هم جدا نمی‌کنیم. اگر ما قصد پول در آوردن را داشته باشیم، دوست داریم پس از انجام این کار احساس خوبی به تمام اعضای استودیو دست دهد. دوست نداریم احساس فریب دادن کاربران و گول زدن آن‌ها برای دریافت پول بیشتر به ما دست بدهد.
Evolve (2) راب طی روزهای اخیر در رابطه با برنامه‌های تِرتِل راک و  بسته‌های الحاقی Evolve صحبت کرده بود. کاربران ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، با پیش خرید بازی، قابلیت بازی کردن در قالب هیولای بِهیمات را بدست خواهند آورد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده