// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰

حذف حق اشتراک The Elder Scrolls Online و مشخص شدن تاریخ انتشار آن

پیش از این برای انجام بازی The Elder Scrolls Online شما نیاز به پرداخت حق اشتراک به صورت ماهیانه‌ داشتید. حال امروز اعلام شده است که این حق اشتراک برداشته شده و می‌توانید پس از خرید، آن را به صورت رایگان بازی کنید. همچنین تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی بازی نیز اعلام شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
البته شما پیش از این می‌توانستید به مدت ۳۰ روز به صورت رایگان به انجام بازی بپردازید ولی پس از اتمام این دوره دیگر اجازه دسترسی به بازی را نداشتید. از تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۵ (۲۶ اسفند ۱۳۹۳) هزینه‌ی حق اشتراک بازی حذف می‌شود و بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان بر روی رایانه‌های شخصی خود این بازی را انجام دهند. همچنین در کمتر از دو ماه نسخه‌ی The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited در دسترس تمامی بازیکنان قرار خواهد گرفت. این نسخه شامل تمامی محتواهای قابل دانلود اختیاری و اقلام مورد نیاز برای شخصی‌سازی‌ها را دارا است. وقتی که این تغییرات رخ دهد، تمامی کسانی که حساب کاربری در بازی دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند. کسانی که در حال حاضر هزینه‌‌ی حق اشتراک پرداخت کرده‌اند، در یک سرویس جدید و ویژه به نام ESO Plus ثبت نام می‌شوند. کسانی که عضو این سرویس هستند، امکان دسترسی به اقلام داخل بازی، سهمیه ماهیانه crowns برای استفاده در فروشگاه و  تمام محتوا را دارند. پس از مدت‌ها انتظار و تاخیر‌های فراوان، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۵ (۱۹ خرداد ۱۳۹۴) به بازی دسترسی پیدا کنند. این نسخه‌ با تمامی محتویاتی که در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در دسترس بود، منتشر می‌شود. بازی The Elder Scrolls Online در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۴ (۱۵ فروردین ۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی با سیستم عامل‌های ویندوز و مک منتشر شد.

دانلود با رزولوشن 720p  |  دانلود با رزولوشن 360p

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا از حذف حق اشتراک بازی و مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی آن خوشحال هستید؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید. منبع: gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده