نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

صحبت‌های کارگردان Final Fantasy XV در رابطه با مدت زمان اتمام بازی

طی مصاحبه‌ی اخیری که توسط وبسایت کوتاکو با هاجیمه تاباته، کارگردان بازی Final Fantasy XV انجام شده، وی اعلام کرد تولید بازی Final Fantasy XV به شکلی که کاربران بتوانند آن را زیر چهل ساعت به اتمام برسانند کار بسیار سختی بوده است. با زومجی همراه باشید.
تاباته در صحبت‌های خود گفت در ابتدا آن‌ها قصد داشتند بازی را به شکلی طراحی کنند که کاربران بتوانند آن را زیر چهل ساعت به اتمام برسانند، اما همان‌طور که روند ساخت بازی پیش رفته، تیم آن‌ها با توجه به محتویات زیادی که در بازی قرار داشته متوجه شدند انجام این کار عملی نیست:
ابتدا هدف ما این بود که کاربران بتوانند بخش داستانی را زیر چهل ساعت به اتمام برسانند. اما با توجه به محتویات زیادی که بازی دارد، پاکسازی کامل بازی با این زمان بسیار بعید به نظر می‌رسد.
تاباته همچنین گفت محیط دموی قابل بازی Final Fantasy XV که در ماه مارس با نام Duscae عرضه می‌شود، وسیع‌تر از چیزی است که آن‌ها انتظار داشتند. ابتدا تیم تولید بازی قصد داشت این منطقه یک پنجم کل بازی را در بر بگیر، اما نسخه‌ی نهایی دموی بازی وسیع‌تر از این رقم است. در نهایت تیم تولید بازی فکر می‌کند این مدت زمان برای اتمام بخش داستانی شاید برای کاربران بیش از اندازه باشد، برای همین تاباته و تیمش در حال کار بر روی بازی و یافت راه حلی برای کاهش مدت زمان اتمام آن هستند. نسخه‌ی قابل بازی Final Fantasy XV در ماه مارس به همراه بازی Final Fantasy Type-0 HD منتشر می‌شود. Final Fantasy Type-0 HD اولین بازی از سری بازی‌های Final Fantasy است که درجه‌ی سنی بزرگسالان را دریافت کرده است. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دموی قابل بازی Final Fantasy XV به اینجا و اطلاعات جدید از بازی اصلی به اینجا مراجعه کنید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده