// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

مایکروسافت در حال کار بر روی یکی از مشهورترین بازی‌های ویدئویی تاریخ

با انتشار آگهی مایکروسافت مبنی بر استخدام مدیر برنامه‌نویسی، فاش شد که اتفاقی بزرگ در این کمپانی در حال رخ دادن است. این اتفاق ساخت یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
متن آگهی به شرح زیر است:
بر روی یکی از مشهورترین بازی‌های ویدئویی تاریخ کار کنید. تجربه‌ای را ارائه دهید که الهام بخش جمع‌آوری میلیون‌ها نفر برای کار با هم باشد، در سراسر جهان مردم را هم به متصل کند و فعال‌ترین و پرشورترین جامعه‌ی مجازی دنیا را داشته باشد. آیا از هوش تجاری قوی، مهارت فنی مدیریت برنامه‌نویسی عالی، دیدگاهی خلاق و تجربه‌ی مدیریت یک تیم بازی‌سازی برخوردار هستید؟ ما به دنبال یک مدیر فنی قوی با تجربه در زمینه نرم‌افزار، خلق سرگرمی هستیم. استودیو سرگرمی مایکروسافت به دنبال یک مدیر ارشد برنامه‌نویسی فنی همه فن حریف و سرد و گرم چشیده است که سرپرستی تولید یک بازی مولتی‌پلتفرم را بر عهده بگیرد. شما نسبت به معرفی موارد اولیه‌ی لازم، پیش‌بینی مراحل تولید محصول و تمامی مسائل مربوط به ساخت مسئول هستید، از توسعه‌ی موارد اولیه گرفته تا ارائه تجربه‌ای با کیفیت در حوزه‌ی وظایف شما است. مدیر ارشد برنامه‌نویسی فنی باید قدرت و مهارت سرپرستی به همراه توانایی خوب در ارتباط اجتماعی میان تیم‌های داخلی و همکار‌های خارجی را داشته باشد. شما یک متفکر خلاق، مجری عمل‌گرا، کارگشا و کسی که نسبت به ایجاد تجربه‌ای بهتر برای کاربران و ساخت نرم‌افزار‌های با کیفیت مهارت دارد، محسوب می‌شوید.
تا زمانی که مایکروسافت به صورت رسمی مسئله‌ای را بیان نکند، نمی‌توان  ۱۰۰ درصد اطمینان به این موضوع داشت. آگهی استخدام کاملا دقیق نیست. یکی از مشهورترین بازی‌های ویدئویی تاریخ به همراه فعال‌ترین و پرشورترین جامعه‌ی مجازی دنیا چه می‌تواند باشد؟ شاید یکی از حدس‌هایی که بتوان زد، بازی Minecraft باشد. نکته قابل توجه این است که برای این بازی جدید لفظ‌ آموزشی به کار رفته است که باعث می‌شود سوال‌ها پیرامون آن زیاد شود. آیا این بازی‌ دنباله‌ای جدید به حساب می‌آید یا نسخه‌ای فرعی از آن؟ همچنین در این آگهی اشاره‌ای به مولتی‌پلتفرم بودن بازی شده است که با قول‌های فیل اسپنسر در رابطه با عدم انحصاری شدن بازی تطابق دارد (البته در این آگهی اشاره‌ای به پلتفرم‌های بازی نشده است). در ضمن صحبت‌هایی هم در رابطه با تیم‌های داخلی و همکارهای خارجی زده شده است که احتمال می‌رود استودیو موجانگ بازی اصلی را بسازد و استودیو‌های دیگر آن را برای پلتفرم‌های مخلتف عرضه کنند؛ اتفاقی که برای خود Minecraft  هم افتاد. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا این آگهی استخدام، مربوط به ساخت یک Minecraft   جدید است. ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده