// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰

بیش از این به بازیکنان متقلب بازی Path of Exile اخطار داده نمی‌شود

همیشه در بازی‌های ویدئویی کسانی هستند که از نرم افزارها یا کدهای تقلب استفاده می‌کنند و باعث آزار دیگران و ایجاد نابرابری در بازی‌ها می‌شوند. استودیوی گرین‌دینگ‌ گیمز، سازنده‌ی بازی Path of Exile آخرین اخطار را به بازیکنان متقلب این بازی می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
۳۹۱۲ بازیکن بازی Path of Exile پس از نصب آخرین بروزرسانی بازی و وارد شدن به حساب‌های کاربری خود، پیامی حاوی یک اخطار را دریافت کرده‌اند. اطلاعیه‌ای در سایت این استودیوی مستقل منتشر شده که این موضوع را تایید می‌کند. در این پیام نوشته شده است: این آخرین بار است به بازیکنانی که از نرم‌افزارهای تقلب استفاده می‌کنند، اخطار داده می‌شود و از هم‌اکنون آن‌ها بلافاصله اخراج می‌شوند. سازنده‌ی بازی می‌گوید:
تا قبل از انتشار این پست تمامی کار‌های غیرقانونی باعث اخراج دائمی شما از بازی نمی‌شد؛ اما از همین لحظه اگر کسی از کد‌های تقلب استفاده کند، بلافاصله حساب‌کاربری‌اش مسدود می‌شود.
شما هنوز می‌توانید از کلید‌های میانبر صفحه کلید و ابزار‌هایی که نیاز به اجرا نرم‌افزار کد تقلب ندارند، استفاده کنید. بازی Path of Exile در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۳ (۱ آبان ۱۳۹۲) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده