نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

احتمالا بازی جدید کوانتیک دریم ارتباطی با Fahrenheit دارد

بسیاری از کاربران پلی‌استیشن 2 بازی معروف و به یاد ماندنی Fahrenheit را به خاطر دارند. بازی که توسط استودیو کوانتیک دریم ساخته شد. حالا به نظر می‌رسد وب‌سایتی با نوشته‌های مرموز و یک روزشمار ما ر ا به سمت ادامه این بازی یا معرفی مربوط به آن سوق می‌دهد.
این سایت مرموز در لحظه نگارش خبر عدد هفت را نشان می‌دهد. این وب‌سایت زمانی جالب‌تر می‌شود که استودیو سازنده این بازی یعنی کوانتیک دریم پیش از این اعلام کرده بود که ماه ژانویه یک بازی جدید را معرفی خواهند کرد. به نظر می‌رسد هفته بعد، ۲۸ ژانویه باید منتظر اخباری بزرگ از این استودیو باشیم. اما چیزی که این وب‌سایت را عجیب‌ می‌کند و آن را به این استودیو و بازی Fahrenheit ربط می‌دهد، نوشته‌های مرموزی است که در آن نگارش شده است. این کلمات زمانی معنادار می‌شوند که با هم جمله «گناه یک حس سرد است» را می‌سازند. جمله‌ای که می‌توان روی کاور این بازی هم پیدا کنید.
ption id="attachment_11360" align="aligncenter" width="350"]Indigo-Prophecy کاور بازی Fahrenheit که در آمریکا با نام Indigo Prophecy منتشر شده بود.
برای فهمیدن راز این وب‌سایت و البته معرفی بازی جدید کوانتیک دریم باید هفت روز صبر کنیم. اما نظر شما چیست؟ آیا این وب‌سایت به بازی Fahrenheit ارتباط دارد یا فقط یک تشابه اتفاقی است؟ منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده