نویسنده: زومجی زومجی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

هنوز تاریخ عرضه MGS 5: Phantom Pain مشخص نیست

تاریخ انتشار بازی Metal Gear Solid 5: Phantom Pain توسط سازنده و ناشر هنوز اعلام نشده است. به نظر می‌رسد بازی مخفی کاری Metal Gear Solid 5: Phantom Pain  که توسط کوجیما پروداکشنز ساخته می‌شود، مراحل تولید بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و مدت زمان بیشتری را باید در انتظار آن باشیم.
اگر از هواداران سری Metal Gear باشید، حتما با اخلاق عجیب و غریب هیدیو کوجیما، خالق این سری آشنا هستید. او همیشه دوست دارد طرفداران این سری را دست بیاندازد و تا آخرین لحظه، رفتار مرموزی داشته باشد. همیشه تاریخ عرضه‌ی نسخه‌های مختلف Metal Gear Solid یکی از بحث های داغ و سوالات متداول طرفداران بوده است و کوجیما هم از این ویژگی برای به وجد آوردن طرفداران نهایت استفاده را می‌برد. یکی از طرفداران  سری بازی‌های Metal Gear که در انتظار منتشر شدن اخباری پیرامون تاریخ انتشار نسخه بعدی است، در توئیتر، از کنیچیرو ایمازومی (Kenichiro Imaizumi) پرسیده بود: «آیا لازم است این هفته برای اخبار مهم بخش تولیدی Kojima  تا دیروقت بیدار بماند؟''.  ایمازومی  در جواب به او گفت: '' اگر در انتظار اعلام شدن تاریخ انتشار هستی، بهتر است به تخت خواب بروی! اگر خبر خاصی در این رابطه داشته باشیم، از رسانه‌های چندزبانه برای اعلام آن در دنیا استفاده خواهیم کرد.'' او در ادامه اضافه کرد که کوجیما و تیم او بسیار سخت روی این بازی کار می‌کنند تا بهترین محصول ممکن را بسازند. اما بازی هنوز آماده اعلام تاریخ عرضه مشخص نیست. پیش از این شایعاتی مبنی بر انتشار بازی در ۲۴ فووریه منتشر شده بود. اکنون به نظر می‌رسد این شایعات بی اساس بوده‌اند، چرا که بازی به وقت بیشتری برای ساخته شدن نیاز دارد. این تاریخ، پیش از این در چندین فروشگاه بزرگ و خرده فروشی اعلام شده بود اما سخنگوی کونامی (Konami) به این موضوع واکنش نشان داد و آن را رد کرد:
امروز صبح که از خواب بیدار شدم، دوست نداشتم رویای مردم را درمورد تاریخ انتشار بازی خراب کنم... درواقع این کار من نیست. اما باید با طرفداران درست و صادق باشم و وظیفه‌ام را انجام دهم. کاش آن‌ها یک تاریخ عرضه اشتباه را اعلام نمی‌کردند. اما مردم باید درمورد تاریخ‌های اعلام شده توسط خرده فروشی‌ها که به وسیله ناشران تایید نشده‌، دقت کنند.
این موضوع نشان می‌دهد که باید صبور باشیم، زیرا زمان بیشتری  برای اعلام تاریخ انتشار رسمی از سوی کونامی وجود دارد. کونامی قرار است در نمایشگاه Taipei Game Show که امسال برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. باید منتظر ماند و دید آیا آن‌ها اخبار تازه‌ای از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را با خود به همراه خواهند آورد؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده