// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۰

انتظار می‌رود سریال Heroes Reborn امسال روی آنتن برود

خیلی از طرفداران سریال قهرمانان به این فکر می‌کنند که احیای این سریال توسط شبکه‌ی NBC چه زمانی صورت خواهد کرد. طی خبری که به تازگی منتشر شده، اگر تیم کرینگ، خالق سریال به مشکلی برنخورد، قهرمانان در زمانی نامعلوم در سال ۲۰۱۵ بازخواهند گشت.
او در مصاحبه‌ی اخیرش با سایت Zap2It اعلام کرد که پخش بازخوانی سریال قهرمانان که با عنوان Heroes Reborn شناخته می‌شود، به احتمال زیاد تا قبل از ماه ژوئن اتفاق نخواهد افتاد. اما او امیدوار است که سریال را برای نیمه‌ی دوم سال جهت پخش آماده کند. در ادامه کرینگ به این هم اشاره کرد که تیم نویسندگی هم‌اکنون در حال بازنویسی ۱۳ اپیزود این مینی‌سریال هستند و برنامه‌ی تولید هم در چند ماه آینده آغاز خواهد شد. در بهترین حالت، دوربین‌ها در بهار شروع به فیلمبرداری خواهند کرد و سریال برای پخش در پایان تابستان یا پاییز خواهد رسید. کرینگ می‌گوید:
قطار سریال در حال حرکت در مسیرش است. نمی‌توانم چیزی را اعلام کنم. اما همه‌چیز آماده است و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع کار شود.
در واقع تا این لحظه چیز زیادی درباره‌ی Heroes Reborn نمی‌دانیم. شبکه‌ی NBC فقط فاش کرده که جک کول‌من باری دیگر در نقش نوح بنت حاضر می‌شود و همچنین زاکاری لوی هم به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی به سریال اضافه خواهد شد. منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده