// جمعه, ۱۲ دی ۹۳ ساعت ۱۵:۱۳

بعد از پایین بودن شبکه‌ی پلی‌استیشن در جریان کریسمس، سونی تصمیم گرفته با افزایش دوره‌ی حساب کاربری مشترکان، به گونه‌ای عذرخواهی کند. همراه زومجی باشید.
شبکه‌ی پلی‌استیشن چند وقتی است که از حملات شدید گروه‌‌های هکری مختلف رنج می‌برد. آخرین موج این حملات هم مربوط به «جوخه‌ی مارمولک» می‌شد که این شبکه را برای سرویس‌دهی به مشتریان‌ در تعطیلات کریسمس فلج کرد. همین مسئله موجب نارضایتی بسیاری از مشترکینی شد که می‌خواستند از بازی‌های آنلاین لذت ببرند. اما به تازگی قائم‌مقام ارشد رییس بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن به این اعتراض‌ها پاسخ داده است و درکنار عذرخواهی از بروز چنین مشکلاتی، تایید کرده که به حساب کاربری کسانی که در روز ۲۵‌ دسامبر اشتراک پلی‌استیشن پلاس خریده بودند، ۵ روز اضافه می‌شود. این درمورد گروه کاربران یک ماهه‌ی امتحانی رایگان و مشترکان کامل، اعمال خواهد شد. حتی کسانی که در جریان دوره‌ی‌ِ خرابی شبکه‌ی پلی‌استیشن، اشتراک‌شان منقضی شده است هم از این تصمیم سونی بهرمند می‌شوند. این در حالی است که سونی قصد دارد برای بازگرداندن اعتماد کاربران، به مشترکین غیرطلایی شبکه، کُدی را هدیه دهد که به هر کاربر پلی‌استیشن توانایی خرید یک کالا را با ۱۰ درصد تخفیف می‌دهد. فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و گمان می‌رود تا هفته‌ی بعد که دیگر همه به کارهای‌شان بازمی‌گردند، از جزییات این خبر بیشتر اطلاع یابیم. منبع: Pushsquare

مقاله های مرتبط

کاراکتر باقی مانده