نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۸

بازی‌های The Division و Rainbow 6: Siege سال ۲۰۱۵ عرضه خواهند شد

چند وقتی است که اخبار جدیدی از بازی The Division منتشر نمی‌شود و شایعاتی هم مبنی بر تاخیر دوباره‌ی این بازی و Rainbow 6: Siege به گوش می‌رسد. اما شعبه‌ کانادایی کم‍پانی یوبی‌سافت امروز در صفحه‌ی فیس‌بوک خود تایید کرد این دو بازی سال جاری میلادی منتشر خواهند شد.
بازی The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما یوبی‌سافت برای انجام بهینه‌سازی‌های بیشتر عرضه‌ی آن را با تاخیر مواجه کرد. از زمان معرفی Rainbow 6: Siege در نمایشگاه E3، اخبار خاصی از آن منتشر نشده و همین موضوع باعث نگرانی طرفداران این بازی شده است. شعبه‌ی کانادای یوبی‌سافت در صفحه‌ی فیس‌بوک خود به طرفداران گفت:
سال ۲۰۱۵ منتظر دو بازی از سری بازی‌های Tom Clancy's باشید.  در میان The Division و Rainbow 6: Siege بیشتر منتظر کدام یک هستید؟
شما در میان این دو بازی بیشتر انتظار کدام‌ یک را می‌کشید؟ باوجود این اطلاعات، دو بازی The Division و Rainbow 6: Siege سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهند شد. اگر قصد دارید بیشتر با بازی The Division آشنا شوید می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را با قلم محمدرضا طلایی از اینجا مطالعه کنید. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده