نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

قوانین جدید بخش آنلاین Call of Duty: Adanced Warfare برای بازیکنان متقلب

طبق قوانین جدیدی که اسلجهمر گیمز برای بخش چندنفره‌ی آنلاین Call of Duty: Adanced Warfare تعیین کرده، بازیکنانی که از روشی به نام Reverse Boosting استفاده کنند با مجازات سختی رو به رو خواهند شد. با توضیح این روش و قوانین جدید سازندگان همراه باشید.
در یکی حالات آنلاین بازی، بازیکنان طبق رتبه و امتیاز خود در مقابل هم قرار می‌گیرند و در هر مسابقه‌ی آنلاین، بازیکنانی که تقریباً هم رده هستند با هم بازی می‌کنند. اما بعضی از بازیکنانی که از رتبه‌ی خوبی برخوردارند،عمداً امتیاز خود را کم می‌کنند تا در مسابقه‌ها و در مقابل حریفان راحت‌تری قرار بگیرند. آن‌ها صدها بار در مسابقات آنلاین خود را می‌کشند یا به هر طریقی رتبه‌ی خود را پایین می‌آورند که به این عمل Reverse Boosting گفته می‌شود. مایکل کاندری، رئیس شرکت اسلجهمر شخصاً در بازی‌های آنلاین خود با چنین بازیکنانی برخورد کرده و این مسئله‌ای نیست او بابتش خوشحال باشد.
هنگامی که در خانه بازی می‌کنم، گاهاً چنین بازیکنانی را دیده‌ام که این کار را می‌کنند و بسیار ناراحت‌کننده است که به خاطر اینگونه اعمال آن‌ها، تیم من به خاطر همچین بازیکنی در یک مسابقه‌ی آنلاین شکست بخورد.
او در ادامه می‌گوید:
هیچکس نمی‌خواد در یک مسابقه شکست بخورد صرفاً به خاطر اینکه یکی از هم‌تیمی‌هایش با صد بار منفجر کردن نارنجک زیر پایش، خودش را می‌کشد. این کار درستی نیست و باعث ناراحتی شما و هم‌تیمی‌هایتان می‌شود. Call of Duty علاوه بر این که یک بازی رقابتی است، ویژگی‌های اجتماعی بودن را هم دارد و این برای ما مهم است و به آن احترام می‌گذاریم. قسمتی از رقابت درون بازی که برای ما ارزش بالایی دارد این است که بازیکن‌ها رتبه‌ی تیم خود را از عمد پایین نیاورند و عادلانه رقابت کنند.
کاندری در مورد مجازات این گونه بازیکنان توضیح می‌دهد:
این نوع کاربران با کسانی که در بازی‌ها تقلب می‌کنند تفاوتی ندارند و ما تمرکزمان را بر روی اخراج بازیکنانی گذاشته‌ایم  که از این شیوه‌ی جدید استفاده می‌کنند تا این مشکل را رفع کنیم. کسی قصد ندارد با این قوانین جدیدجنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ی این بازی را خدشه‌دار کند و ما نمی‌خواهیم همواره کسانی را که از شیوه‌های خاصی در بازی خود بهره می‌گیرند، اخراج کنیم. به هر حال، ما کمتر می‌توانیم کسانی که تجربه‌ی دیگر بازیکنان را با تقلب کردن و این دست موارد خراب می‌کنند تحمل کنیم. دوست نداریم باز هم از این اتفاقات در بازی بیافتد و تمام سعی خود را بر این گذاشته‌ایم که این رفتارها را از بازی حذف کنیم.
پس اگر شما نیز از این روش برای رقابت در مسابقات ساده‌تر استفاده می‌کنید، بهتر است آن را کنار بگذارید، چرا که احتمال اخراج شدنتان بسیار زیاد است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده