نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶

سیمسون‌ها اواخر ماه آینده میلادی به Minecraft می‌آیند

اگر شما هم از علاقه‌مندان سیمسون‌ها و ازمخاطبان بازی Minecraft هستید، مایکروسافت خبر خوبی برای شما دارد زیرا این شخصیت‌های بامزه از ماه آینده مهمان این بازی خواهند بود. برای مطالعه جزئیات خبر با زومجی همراه باشید.
در خبری که وب‌سایت ورج به نقل از سایت ایکس‌باکس منتشر کرده است، مایکروسافت قصد دارد اواخر ماه فوریه شخصیت‌هایی از سریال محبوب سیمسون‌ها را به بازی Minecraft بیاورد. هومر، مارج، بارت، لیزا و مَگی در کنار ۱۹ شخصیت دیگر از سریال‌های تلویزیونی محبوب اواخر ماه فوریه در قالب بسته الحاقی برای این بازی منتشر خواهند شد. فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس در این باره گفت:
ما یک جامعه بزرگ ۱۴ میلیون نفری از علاقه‌مندان پر و پا قرص بازی Minecraft در شبکه ایکس‌باکس لایو داریم که از ما خواستند تا شخصیت‌هایی از سریال سیمسون‌ها را در قالب بسته الحاقی به دنیای Minecraft بیاوریم.
مایکروسافت ماه سپتامبر سال گذشته میلادی بازی Minecraft را به مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار خریداری کرد. این شرکت با انعقاد قراردادی با شرکت سینمایی فاکس و استودیو فیلم‌سازی گرِیسی  قصد دارد تا ساکنین محله اسپرینگ‌فیلد (اسپرینگ‌فیلد نام محله‌ای خیالی است که داستان سیمسون‌ها در آن اتفاق می‌افتد) را به این بازی بیاورد. این عمل مایکروسافت را می‌توان در راستای آوردن شخصیت‌های سریال Doctor Who به Minecraft در ماه اکتبر سال گذشته میلادی قلمداد کرد. ابن شخصیت‌ها به عنوان محتوای انحصاری برای نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان بازی Minecraft، اواخر ماه فوریه میلادی و با قیمت ۱.۹۹ دلار عرضه خواهند شد. منبع: Theverge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده