// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

به زودی نسخه‌ی آزمایشی بازی Neverwinter برای‌ ایکس‌باکس وان عرضه ‌می‌شود

پرفکت ورد اینترتینمنت(Perfect World Entertainment) و استودیوی کریپتیک (Cryptic) اعلام کردند که به زودی یک نسخه آزمایشی از بازی فانتزی و نقش‌آفرینی Neverwinter برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار می‌دهند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نسخه‌ی آزمایشی بازی از تاریخ ۵ فوریه (۱۶ بهمن) تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد. این بدین معناست که پرفکت ورد اینترتینمنت، ناشر چینی زودتر می‌تواند نسخه‌ی آزمایشی این بازی چند نفره‌ی آنلاین کلان و نقش‌آفرینی را منتشر کند. Neverwinter  شامل تمامی محتویات نسخه‌ی رایانه‌های شخصی ویندوزی (که پیش منتشر شد) را داراست. علاوه بر این یک جامعه‌ی مجازی نیز برای کسانی که طرفدار سری بازی‌های Dungeons & Dragons هستند، در بازی گنجانده شده است.

Neverwinter در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ (۲۳ خرداد ۱۳۹۳) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است و قرار است در سال ۲۰۱۵ به صورت یک بازی رایگان برای اعضای طلایی ایکس‌باکس لایو منتشر شود. نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی شامل یکپارچه‌سازی لیست دوستان و بهینه‌سازی سیستم کنترل بازی برای کنسول‌ها است. پرفکت ورد اینترتینمنت، ناشر چینی بازی در نظر دارد تا زمانی که دریابد بازی‌ها برای بازیکنان چینی، کلیدی برای تبدیل ایکس‌باکس وان به یکی از بازار‌های مهم فروش بازی است، Neverwinter را در این کشور منتشر نکند. مایکروسافت کنسول ایکس‌باکس وان را سال گذشته در چین منتشر کرد؛ صحبت‌های زیادی درباره میزان فروش این کنسول در کشور چین زده نمی‌شود، اما بازی مثل Neverwinter  به طور حتم کلیدی برای تبدیل ایکس‌باکس وان به یکی از بازار‌های مهم فروش بازی خواهد بود.

نظر شما در رابطه با این بازی رایگان برای ایکس‌باکس وان چیست؟ ما را از نظرات خود آگاه سازید.

منبع: venturebeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده