// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر داستانی بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بدون شک یکی از بازی‌های بزرگی که در سال ۲۰۱۵ عرضه می‌شود، The Witcher 3: Wild Hunt است. اخیرا تریلری داستانی از این بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.
گرالت، شخصیت محبوب بازی، بازگشته است تا داستان‌های جذاب و ماجراجویی‌های باورنکردنی را رقم بزند. داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می‌رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می‌شود شخصیت‌هایی را که در طی بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می‌دهد. سیستم مبارزات منحصر به فردی از ترکیب بصری و طیف گسترده‌ای از عناصر تاکتیکی بهره می‌برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی، توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده‌اند که نسبت به حوادث مختلف اطراف‌شان واکنش نشان می‌دهند. برای ساخت این بازی از موتور REDengine 3 استفاده شده است که توسط سی‌دی پروجکت رد برای بازی‌های جهان آزاد طراحی شده و به بازیکن این اجازه را می‌دهد تا آزادانه به هر طرف سفر کند. در این نسخه سعی شده است بر روی داستان، انتخاب بازیکن و مبارزات تکنیکی تمرکز بیشتری شود. داستان این نسخه از بازی نیز مانند سری بازی‌های قبلی از کتابی با همین نام الهام گرفته شده که توسط یک نویسنده‌ی لهستانی به نام آندره سپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) نوشته شده است. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: Multiplayer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده