نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲

سازندگان Evolve از استراتژی خود برای محتویات قابل دانلود می‌گویند

سازندگان بازی Evolve  از استراتژی مورد نظر خود برای عرضه محتویات قابل دانلود (DLC)  صحبت کرده‌اند. با ادامه جزئیات همراه زومجی باشید.
ترتل راک استودیوز (Turtle Rock Studios) به تازگی جزئیات بیشتری را درمورد محتویات قابل دانلود بازی Evolve بیان کرده است. اگر به یاد داشته باشید، چند روز پیش بود که آن‌ها برنامه‌های خود پیرامون محتویات قابل دانلود را اعلام کردند. اما اکنون جزئیات بیشتری از آن در دسترس است. در این چند روز، نظرات کاربران در مورد باندل‌ها و نسخه‌های گوناگون از این بازی، بسیار افزایش یافته است. از این رو فیل راب (Phil Robb) از تاسیس کنندگان ترتل راک استودیوز درجواب به یکی از هواداران در فروم رسمی بازی، جزئیاتی را برای برطرف شدن هرگونه ابهام، بیان کرده است. او در ابتدا به این موضوع اشاره کرد که محتویات قابل دانلود بازی، درون دیسک اصلی نخواهد بود و حتی هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است. به گفته وی، آن‌ها هنوز هم مشغول ساخت این محتوا هستند.
اگر ما با خود فکر می‌کردیم که می‌توانیم ساخت تمامی هیولاها و شکارچیان را تا روز عرضه محصول به پایان می‌رسانیم، حتما آن‌ها را درون خود پکیج بازی قرار می‌دادیم. بخش هیولاها و شکارچیان یک تعهد بزرگ برای ما است؛ چرا که هزینه و زمان زیادی را برای ساخت آن صرف کرده‌ایم. امیدوارم هنگامی که مردم بخش هیولاها و شکارچیان را می‌بینند، متوجه شوند که چقدر این بخش به محتویات اصلی بازی اضافه می‌کند و اهمیت دارد. امیدوارم آن‌ها حس کنند پولی که صرف خرید این بخش کرده‌اند، ارزشش را داشته است.
سپس راب می‌گوید این تنها راهی بود که آن‌ها می‌توانستند در مورد عرضه محتویات قابل دانلود انجام دهند. به گفته او، آن‌ها قصد داشتند از بهم خوردن و خراب شدن جامعه بازیبازان Evolve با این کار جلوگیری کنند. راب توضیح می‌دهد:
ما به این نتیجه رسیدیم که هر نقشه و هر حالت جدید در محتویات قابل دانلود، مجانی است. سپس با بررسی‌های بیشتر، متوجه شدیم که همه با خرید محتویات قابل دانلود میانه خوبی ندارند. پس کاری کردیم که حتی اگر شما این محتوا را خریداری نکنید، هنوز هم می‌توانید با فردی که آن را خریداری کرده است بازی کنید! پس اگر من بخش هیولاها و شکارچیان را خریداری کنم، اما شما این کار را نکنید، هنوز هم می‌توانیم باهم در این محتوا بازی کنیم!
وی در ادامه تایید کرد که بخش هیولاها و شکارچیان تعادل بازی را بر هم نخواهد زد؛ زیرا آن‌ها سعی کرده‌اند تا قدرت موجود در این بخش را متعادل نگه دارند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده