// پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰

نسخه آزمایشی Battlefield Hardline برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود

استودیو ویزرال گیمز که وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی جدید و متفاوت سری Battlefield به نام Hardline را برعهده دارد، از انتشار نسخه‌ی آزمایشی این بازی برای همه‌ی پلتفرم‌ها خبر داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
استیو پاپوتسیس، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو ویزرال گیمز، در بلاگ بازی Battlefield اطلاعات جدیدی در مورد نسخه‌ی آزمایشی منتشر کرد. بنابراین به نظر می‌رسد، با چندین گجت جدید و دو نقشه‌ی متفاوت در نسخه‌ی آزمایشی روبرو هستیم. دو حالت هم به نام‌های Hotwire و Conquest در این نسخه قابل بازی است. حالت Conquest ظاهرا وسیع‌ترین نقشه‌ها را به دنبال خواهد داشت که از ۶۴ بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و حالت Hotwire تلفیقی از صحنه‌های نبرد سنگین و درگیری‌های سرعتی با اتومبیل و وسایل نقلیه خواهد بود. پاپوتسیس در توصیف نسخه‌ی آزمایشی می‌گوید:
با اینکه نسخه‌ی آزمایشی همان حس و حال بازی اصلی را منتقل می‌کند، ما از شما برای انجامش دعوت می‌کنیم، پس خود را برای انجام بازی آماده کنید. من از شما می‌خواهم تا آخر نسخه‌ی آزمایشی را بازی کنید. ما به شما نیاز داریم، این آزمایش باعث خواهد شد تا بازی قوی‌تر شود، به ما کمک می‌کند که نتایج مطلوب خود را به دست بیاوریم و برای یک عرضه‌ی پایدار و بدون خطا خود را آماده کنیم.
هنوز تاریخ دقیقی برای نسخه‌ی آزمایشی نهایی در نظر گرفته نشده است، اما انتظار می‌رود این نسخه آزمایشی کمی زودتر از عرضه‌ی نهایی بازی، در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. Battlefield: Hardline برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده