نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

تروی بیکر: Metal Gear Solid 5 از Skyrim هم بزرگتر است!

تِروی بِیکِر، ستاره‌ی این روزهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای وظیفه‌ی صداگذاری و ضبط حرکات موشن‌کپچر شخصیت آسِلات در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain را بر عهده دارد. وی که یکی از بازیگران اصلی بازی محسوب می‌شود، عقیده دارد The Phantom Pain بازی بسیار وسیعی است.

وی در این رابطه گفت:

دوست دارم پس از تجربه‌ی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، عکس‌العمل مردم را ببینم. این نسخه تفاوت‌های زیادی نسبت به گذشته دارد و با نسخه‌های دیگر این سری کاملا جور در می‌آید. The Phantom Pain احتمالا به بازی بسیار بزرگی تبدیل خواهد شد و بیشترین تقاضای من هم تماشای عکس‌العمل مردم پس از تجربه‌ی آن است. The Phantom Pain از تمام جهات احتمالا بزرگترین بازی‌ای است که در طول عمرم دیدم. این بازی آنقدر بزرگ است که Skyrim در برابر آن کوچک دیده می‌شود. بدون‌شک با کارهایی که می‌توانید در بازی انجام دهید، این بازی بسیار وسیع و گسترده است.

Troy-Baker-and-Hideo-Kojima بِیکِر همچنین به توصیف کیفِر ساتِرلند، صداپیشه‌ی جدید شخصیت اسنیک پرداخت و از حضور وی در مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۴ می‌گوید:

اگر به چهره‌ی وی دقت می‌کردید، برای مردم این پیام را داشت: طرفداران این بازی را درک می‌کنم، می‌دانم دوست ندارید من را در نقش اسنیک ببینید. مشکلی نیست، من هم دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد. اما دوست دارم به شما از علاقه‌ی خود نسبت به این شخصیت و اینکه چگونه از اهمیت داستان وی برای تمام دوستانم می‌گویم، صحبت کنم.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که در لیست مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ زومجی هم حضور داشت، در تاریخ نامشخصی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده