نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

شایعه: نسخه جدید نینتندو 3DS ماه آینده در آمریکا عرضه خواهد شد

انتشار پوستری در انجمن نئوگَف نشان می‌دهد که نسخه جدید نینتندو 3DS ، تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ با نام کامل نینتندو 3DSXL در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این شایعه هنوز رد یا تایید نشده است و باید منتظر جوابیه رسمی نینتندو در قبال این شایعه باشیم.. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

براساس این پوستر که در انجمن نئوگَف منتشر شده، نسخه جدید کنسول دستی 3DS با نام 3DS XL، روز ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳ فوریه ۲۰۱۵) در آمریکا عرضه خواهد شد. این کنسول دستی اولین‌بار در ماه اوت سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی و اواخر همان سال در کشورهای استرالیا و ژاپن عرضه شد.

طبق این پوستر، نسخه جدید نینتندو 3DS شامل فهرست بلندبالایی از ویژگی‌های جدیدی مانند کنترلر آنالوگ، دکمه‌های ZR و ZL اضافی، بهبود عملکرد سه‌بعدی، پردازنده سریع‌تر، پشتیبانی از NFC برای آمیبو ( آمیبو یک پروتکل تبادل اطلاعات در بستر وایرلس ساخته نینتندو است که برای ارتباط بین اسباب بازی‌های دارای این قابلیت و کنسول‌های 3DS و Wii U طراحی شده است) و روکش با قابلیت جایگزینی خواهد بود.

شایعه عرضه نینتندو 3DSXL و تصویر این پوستر درست یک روز قبل از برگزاری جلسه ویدیویی مستقیم مدیرعامل نینتندو فاش شد، جلسه‌ای که طبق اعلام نینتندو تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی 3DS و Wii U در بهار ۲۰۱۵ خواهد گذاشت و هیچ‌گونه خبری مبنی بر ارائه تاریخ عرضه نسخه جدید نینتندو 3DSXL در آمریکای شمالی در این جلسه تصویری ارائه نشده است. باید تا ساعت ۱۷:۳۰ امروز و آغاز این جلسه تصویری صبر کنیم و منتظر تایید یا رد این شایعه باشیم. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده