نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵

ایکس‌باکس وان برنده‌ی جایزه‌ی Emmy شد

کنسول ایکس‌باکس وان به خاطر قابلیت‌های مالتی‌مدیا و ویژگی‌های تلویزیونی خود در شصت و ششمین مراسم سالیانه‌ی فناوری و مهندسی اِمی، برنده‌ی جایزه شد. با زومجی همراه باشید.

برگزار کننده‌ی این مراسم آکادمی ملی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا بود که هفته‌ی گذشته در شهر لاس وگاس برگزار شد. جایزه‌ی اِمی به طور معمول به بهترین سریال‌ها و دست‌اندرکاران آن‌ها داده می‌شود و حتی گاهی اوقات به عنوان اسکار تلویزیون هم از آن یاد می‌شود.

مایکروسافت ضمن تشکر از این آکادمی اعلام کرد در زمینه‌های برنامه‌های مربوط به تلویزیون با شرکت‌های چون اپل، روکو، سونی و تیوو رابطه‌ای نزدیک دارد و برای ارائه‌ی تجربه‌ای هرچه کامل‌تر به کاربران، با آن‌ها همکاری می‌کند.

ایکس‌باکس وان دارای نرم‌افزارهایی انحصاری برای شبکه‌های معروفی مثل نتفلیکس، یوتیوب، تِد، ESPN و CW است و شبکه‌های مخصوص بریتانیا شامل Demand 5 و یورواسپورت نیز می‌شود.

دریافت جایزه‌ی امی در حالی است که هنگام معرفی این کنسول در سال ۲۰۱۳، طرفداران اصلاً استقبال خوبی از ویژگی‌های تلویزیونی آن نکردند و اعتقاد داشتند مایکروسافت به جای بازی بیشتر روی تلوزیون تمرکز کرده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده