نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

برنامه‌های مهم وَلو برای استیم ماشین در کنفرانس بازیسازان ۲۰۱۵

سخنگوی کمپانی وَلو (Valve) امروز اعلام کرد استیم ماشین، کنسول خانگی این کمپانی در کنفرانس بازیسازان ۲۰۱۵ مرکز توجهات قرار خواهد گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
پس از غیبت در نمایشگاه CES 2015 که در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، تمام تمرکز وَلو برای نمایش استیم ماشین در کنفرانس بازیسازان ۲۰۱۵ خواهد بود. سخنگوی این کمپانی در این رابطه گفت:
برنامه‌ریزی بزرگی را برای نمایش استیم ماشین در کنفرانس بازیسازان انجام دادیم. این کنسول در این مراسم تمام توجهات را به‌سوی خود جلب می‌کند.
کمپانی وَلو در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ به‌صورت رسمی از سخت‌افزار استیم ماشین رونمایی کرد. برخی از بازیسازان از این کنسول حمایت  و برخی دیگر مثل مدیر اجرایی Origin، نظرات متفاوتی را نسبت به این کنسول ارائه کردند:
فکرکنم این کنسول از همین حالا یک دستگاه مرده به حساب می‌آید. استیم ماشین مثل یک رایانه‌ی شخصی خانگی است و این محصولات چندسالی است که فراموش شدند. همچنین این را هم باید در نظر گرفت که  این کنسول چیز جدیدی را هم به مخاطبان ارائه نمی‌کند. اما به نظر تقاضای زیادی برای این کنسول و پیش‌بردن مرزهای رایانه‌های شخصی خانگی وجود دارد.
علاوه بر استیم ماشین، احتمالا وَلو در این مراسم از استیم OS، سیستم عامل کنسول خود هم اطلاعات جدیدی ارائه خواهد داد. براساس صحبت‌های کِوین ووزیالِوسکی، مدیرعامل Origin، کار تولید کنترلر استیم هم به پایان رسیده است. بنابراین احتمال انتشار اخبار جدید از این کنترلر در کنفرانس بازیسازان ۲۰۱۵ وجود دارد. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده