نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶

استدیو تِل‌تِیل در حال ساخت یک بازی جدید است

تِل‌‌تِیل که به‌عنوان یک استودیو مستقل و ناشر دیجیتال، بازی‌های متفاوتی را برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر‌های شخصی منتشر کرده است؛ در حال ساخت یک بازی کاملا جدید است. این خبر در پی تغییر کادر مدیریتی این استودیو اعلام شده است.

کوین پرانر که یکی از بنیانگذاران تِل‌تِیل است، بعد از اینکه به سمت مدیرعاملی این استودیو درآمد، فاش کرد که آن‌ها در حال کار روی یک بازی کاملا جدید هستند. این در حالی است که دَن کانرز، یکی دیگر از بناینگذاران و مدیرعامل سابق این استودیو به‌عنوان مشاور ارشد به کار خود ادامه خواهد داد. تِل‌تِیل هیچ اطلاعات دیگری اعم از پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار این بازی جدید اعلام نکرده است.

این استودیو در حال حاضر به‌صورت همزمان روی فصل سوم بازی The Walking Dead، بازی اقتباسی Minecraft: Story Mode و بازی سریالی Game of Thrones کار می‌کند. سال گذشته تِل‌تِیل ۱۰ ساله شد و آخرین بازی عرضه شده این استودیو خلاق، قسمت اول بازی برگرفته از سریال Game of Thrones، با اقبال عمومی و واکنش مثبت منتقدان مواجه شد.

به نظر می‌رسد E3 سال ۲۰۱۵ می‌تواند مکان خوبی برای اولین نمایش از این بازی جدید باشد. به نظر شما بازی جدید تِل‌تِیل هم مانند بازی‌های سابق عرضه شده توسط این استودیو خواهد بود یا آن‌ها رویه ساخت بازی خود را به سبک و سیاقی دیگر تغییر خواهند داد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده