// سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

بازی احتمالی The Last of Us 2 تا زمان تکمیل Uncharted 4 به حالت تعلیق درآمد

به نظر می‌رسد استودیو ناتی‌ داگ تمام تمرکز و افراد تیم خود را برای توسعه‌ی هر چه بهتر بازی Uncharted 4: A Thief's End به کار گرفته است و هر پروژه‌ی احتمالی دیگر از جمله بازی The Last of Us 2 را فعلا در حالت تعلیق نگه داشته است.
در مصاحبه‌ی جدید گیم‌اینفورمر با بروس استرلی و نیل دراکمن در رابطه با نسخه‌ی چهارم سری Uncharted، آنها از تمرکز استودیو روی این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 خبر دادند. همچنین در این پروژه، آنها وظایف کارگردانی را برای کاهش فشار کاری، بین یکدیگر تقسیم کرده‌اند. بروس استرلی و نیل دراکمن اعلام کردند:
ما ۱۱۰ درصد در منطقه‌ی Uncharted 4 به سر می‌بریم! تمام حواسمان است که آن را به چیزی فوق‌العاده تبدیل کنیم.
برخی از هواداران معتقدند که The Last of Us یک اتفاق غیر قابل تکرار است و باید در حد همان یک قسمت بماند، نیل دراکمن هم ظاهرا چنین عقیده‌ای دارد٬ با این حال می‌گوید ناتی داگ کاملا آماده است که در مورد ایده‌های جدید فکر کند و حتی ادامه‌ای برای بازی در نظر داشته باشد:
این موضوع را کاملا درک می‌کنیم، چون معتقدیم  The Last of Us یک بازی یگانه است. با این حال، ایده‌های شگفت‌انگیزی برای ادامه‌ی این بازی داریم. همچنین ایده‌های فوق‌العاده‌ای برای بازی‌های جدید داریم ولی در حال حاضر همه‌ی این مسائل معلق شده‌اند تا ما کارمان را روی Uncharted 4 به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
دراکمن درباره اینکه آیا ادامه‌ای از The Last of Us بدون حضور آنها ساخته خواهد شد٬‌ از پاسخ سر باز زد اما استرلی گفت:
من جواب این سوال را به جای دراکمن می‌دهم، اون با این قضیه راحت نیست! این یک «فرض بزرگ» است که در فکر این باشیم که ناتی داگ ادامه‌ای برای The Last of Us خواهد ساخت یا خیر.
اوایل ماه جاری در رزومه‌ی کاری یکی از اعضای استودیو ناتی داگ، ردی از پروژه‌ی The Last of Us 2 دیده شد.  نیل دراکمن، مدیر بخش نوآوری ناتی داگ و نویسنده‌ی بازی The Last of Us در ماه فوریه اعلام کرد، ساخت ادامه‌ای بر این بازی، پنجاه پنجاه خواهد بود. ناتی داگ سابقا تایید کرده بود که روی دو پروژه کار می‌کند که قرار است تجربه‌ای کاملا جدیدی را ارائه دهند. The Last of Us™ Remastered_20140805045352 تا کنون بیش از ۶ میلیون نسخه‌ از بازی The Last of Us روی کنسول پلی‌استیشن 3 به فروش رفته است که آمار بسیار قابل قبول و خوبی برای یک بازی در سبک ترس و بقا است. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی هم که The Last of Us: Remastered نام دارد، در تابستان سال گذشته‌ی میلادی عرضه شد و بازخوردهای بسیار خوبی هم از طرف منتقدان و هم از سوی مخاطبان در پی داشت. با اینکه ساخت ادامه برای این بازی در هاله‌ای از ابهام است، اما سونی در حال حاضر مشغول ساخت فیلمی بر اساس داستان آخرالزمانی The Last of Us است و نیل دراکمن فیلمنامه و داستان این اثر سینمایی را به نگارش در میاورد. ستاره‌ی سریال Game of Thrones، مایسه ویلیامز در قالب شخصیت الی ایفای نقش خواهد کرد و سم رایمی که به خاطر ساخت سری فیلم‌های Spider-Man شهرت دارد، به عنوان تهیه‌کننده‌ی این فیلم انتخاب شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده