// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵

ثبت رکورد یک میلیون بازیکن هم زمان در بازی Minecraft

رکوردی خیره‌کننده در دنیای بازی‌های ویدئویی  رخ داده است.استودیوی موجانگ اعلام کرد که دیروز بیش از یک میلیون نفر به صورت همزمان به انجام بازی Minecraft  پرداختند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
ناتان آدامز ( Nathan Adams)، سازنده‌ای از استودیو موجانگ در توئیتر خود گفت:
برای اولین بار قادر بودیم که ببنیم چه تعداد بازیکن در حال انجام بازی Minecraft هستند. وای خدای من! در همین لحظه ۹۹۸۰۰۰ نفر در حال انجام این بازی هستند. من می‌توانستم ۵ دقیقه صبر کنم تا بگویم این رقم به یک میلیون رسیده است ولی کسی حرف من را باور نمی‌کرد.
ناتان آدامز می‌گوید که این تعداد افراد براساس نسخه‌ ۱.۳ و بالاتر ویندوزی، لینوکس و مک  شمارش شده‌اند. این رقم براساس افراد آنلاین بدست آمده است. اگر موجانگ تعداد افرادی که به صورت آفلاین یا نسخه‌های قدیمی را بازی می‌کردند یا حتی کسانی که از راه قانونی بازی را خریداری نکرده‌اند، حساب می‌کرد، این رقم بسیار بیشتر می‌شد.

اگر نگاهی به لیست محبوب‌ترین بازی‌های استیم بیندازید، متوجه خواهید شد که Minecraft  به راحتی بازی Dota 2 کنار زده و در جایگاه اول قرار می‌گیرد.

در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی ۱۳۹۳)جوهان برن‌هاردسون، سازنده‌ای دیگر از استودیوی موجانگ اعلام کرد که نسخه موبایل این بازی با نام Minecraft: Pocket Edition  تا روز مذکور ۳۰ میلیون نسخه فروخته است.

همچنین استودیوی «تل‌تیل»، سازنده‌ی عناوینی چون The Walking Dead و The Wolf Among Us، با همکاری استودیوی «موجانگ»، خالق بازی Minecraft، از  بازی Minecraft: Story Mode رونمایی کرده است.

محبوبیت Minecraft در یوتیوب به حدی رسیده که بعد از عبارت Music، بیشترین عبارت جستجو شده در این سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو است.

نظر شما درباره‌ی موفقیت‌های مداوم بازی Minecraft چیست؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده