// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: مستندی از استودیو سازنده‌ی Life is Strange

استودیوی دونت‌نود اینترتینمنت (Dontnod Entertainment) یک مستند از ساخت بازی Life is Strange منتشر کرده‌ است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

این مستند در سه قسمت تهیه شده که قسمت اول آن هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است. در اولین ویدئو درباره شخصیت‌ها، داستان و حال و هوای بازی صحبت می‌شود. Life is Strange یک بازی داستان محور است که در آن تک تک انتخاب‌های شما نقشی کلیدی را در مسیر کلی بازی ایفا خواهد کرد. در این بازی داستان شخصیتی به نام مکس کوفیلد روایت می‌شود که یک دختر جوان در سرزمینی خیالی به نام اُرگن است. او با کلویی، دوست قدیمی خود، تیمی را تشکیل می‌دهند تا به دنبال هم‌کلاسی گمشده‌ی خود، Rachel Amber بگردند. اوایل کار مکس متوجه می‌شود که یک قدرت غیرعادی دارد و آن برگرداندن زمان است. بازیکن با این قابلیت در بازی Life is Strange می تواند به کلی تغییراتی را ایجاد کند و سرنوشت تازه‌ای را رقم بزند. Life is Strange برای اولین بار در مراسم گیمزکام سال گذشته معرفی شد. این بازی در پنج قسمت عرضه خواهد شد و قسمت اول آن در تاریخ ۳۰ ژانویه به صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. استودیوی دانت‌نود اینترتینمنت در پاریس قرار دارد و در کارنامه‌ی آن‌ها تنها ساخت بازی Remember Me وجود دارد که نتوانست موفقیت خوبی را کسب کند.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری نسبت به بازی قبلی این استودیو دست یابد؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده