// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰

تماشا کنید: با بخش Be the Zombie بازی Dying Light آشنا شوید

با پیش خریدِ  بازی Dying Light یک بخش رایگان و اضافی برای بخش چند نفره به نام Be the Zombie دریافت خواهید کرد. در این بخش شما می‌توانید در نقش زامبی، به شکار و مبارزه‌ با انسان‌ها بپردازید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده و دانلودکنید.
با پیش خریدِ  این بازی یک دستور العمل رایگان و اختصاصی استیم برای ساخت سلاحی به نام Punk Queen در اختیارتان قرار خواهد گرفت. Punk Queen یک اَهرم ارتقاع یافته است که چند ارتقا نیز برای آن وجود دارد: باتری ، سیم برق برای ایجاد آسیب های الکتریکی، فندک برای ایحاد آسیب‌های سوختگی، منبع اسیدی، تیغ و میخ.Dying Light یک اکشن اول شخص در سبک «ترس و بقا» است. اگر شما در طول روز زامبی‌ها را شکار می‌کنید، در شب ۱۸۰ درجه اوضاع تغییر پیدا می‌کند و شما تبدیل به شکار زامبی‌ها می‌شوید. برای ساخت این بازی از موتور بازی‌سازی Chrome Engine 6 استفاده شده است که به طور انحصاری تنها در اختیار کمپانی تکلند قرار دارد. گرافیک خیره کننده، ارائه سطح جدیدی از جلوه‌های بصری ویژه و شرایط آب و هوایی پویا، تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این موتور گرافیکی محسوب می‌شوند. بازی بخش Co-op چهار نفره نیز دارد. بازی Dying Light در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

نظر شما درباره این بخش بازی چیست؟ آیا Dying Light می‌تواند بازی موفقی شود؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: playstationlifestyle


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده