نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

استودیو ۳۴۳ اینداستریز تولید قسمت بعدی مجموعه بازی های Halo را آغاز کرده است

استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز این روزها در حال کار روی مراحل پایانی تولید بازی Halo 5: Guardians است. اگرچه هنوز این بازی وارد بازار نشده، اما اعضای این استودیو برنامه‌ریزی و نگارش داستان قسمت بعدی مجموعه بازی‌های هیلو را آغاز کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه اخیری که با بانی راس، رئیس ۳۴۳ اینداستِریِز و فِرانک اُکانِر، مدیر تولید مجموعه بازی‌های Halo انجام شده، این دو نفر در رابطه با آینده مجموعه هیلو صحبت کرده‌اند. اُکانِر بحث را بدین شکل آغاز کرده که تیم آن‌ها از همین حالا «برنامه‌ریزی جدی» و حتی نوشتن بخش‌هایی از داستان قسمت بعدی را آغاز کرده است:
در این نقطه، تقریبا به خوبی می‌دانیم در قسمت بعدی چه اتفاقی رخ خواهد داد. از همین حالا کار برنامه‌ریزی و نوشتن بخش‌هایی از داستان قسمت بعدی را آغاز کردیم. این یک مزیت برای ما است، چراکه در گذشته شانس انجام چنین کارهایی را نداشتیم. بنابراین هردوی ما (منظورش از شخص دیگر راس است) به خوبی می‌دانیم تا ده سال آینده چه اتفاقاتی برای این مجموعه خواهد افتاد. دانستن این مسئله که در قسمت بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد احساس بسیار خوبی به من می‌دهد.
در ادامه راس گفت هر بازی اتفاقاتی را که در قسمت بعدی رخ خواهد داد، مشخص می‌کند:
با نگاهی بر پایان Halo 4، متوجه خواهید شد داستان هیلو ۵ و ۶ را به کجا خواهیم برد. هیلو دارای یک دنیای علمی-تخیلی افسانه‌ای است که داستان‌های زیادی می‌توان در آن گفت.
در ادامه این مصاحبه، اُکانر توضیح داد چگونه هر قسمت اتمسفر و شکل و شمایل بازی بعدی را تایین خواهد کرد. وی همچنین گفت آن‌ها به خوبی می‌دانند «در نهایت» چه اتفاقی برای مسترچیف خواهد افتاد:
اگر در این صنعت قدم‌های خود را بسیار محکم برداریم، در رابطه با روند تولید بازی واقع‌بین نیستیم. در طول روند تولید یک بازی ممکن است تغییراتی در داستان ایجاد شود، اما ما به خوبی می‌دانیم در بازی بعدی چه اتفاقاتی خواهد افتاد و در نهایت، سرنوشت مسترچیف چگونه خواهد شد.
روند تولید بازی‌های بزرگ چند سالی طول می‌کشد و این خبر، نشان می‌دهد مایکروسافت و تیم آن‌ها به چه اندازه به مجموعه Halo اهمیت می‌دهند. نظر شما در این رابطه چیست؟ بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده