نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵

مدیر کمپانی وارنر از علل تاخیر فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» می‎گوید

«بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» یکی از موردانتظارترین فیلم‎های پیش رو است که بارها با نمایش‎های فوق‎العاده خود، طرفداران را به تحسین واداشته است. به‎تازگی اعلام شده است که این فیلم، مجددا با تاخیر رو به رو شده است. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

در کنار صنعت موفق بازی‎های ویدیویی، مدتی است که دنیای سینما در روزهای اوج خود به سر می‎برد. عرضه پشت سرهم فیلم‎های اکشن، دیدنی و جذاب موجب می‎شوند تا خیلی‎ها میل و اشتیاقی وصف ناشدنی به این صنعت پیدا کنند. در رقابت کمپانی‎های مختلف برای عرضه فیلم‎های جذاب، بدون شک این طرفداران هستند که بیشترین لذت را می‎برند؛ چراکه با انتشار فیلمی جذاب، کمپانی رقیب تلاش می‎کند فیلمی جذاب‎تر عرضه کند.

فیلم سینمایی موردانتظار «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، از زمان معرفی رسمی تاکنون دوبار به تاخیر افتاده است؛ اولین تاخیر این فیلم مربوط به اطلاعیه کمپانی برادران وارنر درمورد عدم زمان کافی برای ساخت فیلم بود که موجب شد تاریخ عرضه این فیلم از ماه جولای ۲۰۱۵ (تیر-مرداد ۹۴) به مٍی ۲۰۱۶ (اردیبهشت-خرداد ۹۵) تغییر پیدا کند. بعد از آن، تاریخ عرضه تا ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (اسنفد ۹۵-فروردین ۹۶)  هم به تعویق افتاد. شاید دلیل تاخیر دوم فیلم، جلوگیری از ایجاد مقابله‎ای بین این فیلم با «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی« که ساخت کمپانی مارول است بوده.

بعد از تاخیر مجدد فیلم، کِوین تِسوجیهارا، مدیر عامل کمپانی برادران وارنر، در گفت‎و‎گو با خبرگزاری هالیوود از دلیل به تاخیر افتادن فیلم گفت:

به تاخیر انداختن فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» تصمیم بسیار دشواری بود؛ چراکه این فیلم قرار بود در سال ۲۰۱۵ «شیاری» ایجاد کند و همه را شگفت‎زده کند. اما بدون شک، عملی کردن این‎کار تصمیم درستی برای همه بود.

پس از این‎که چندین و چندبار فیلم را مشاهده کردم، با خود فکر کردم که برای برطرف کردن نقص‎های فیلم، «تاخیر» بهترین تصمیم ممکن است؛ پس با اعتماد به نفس کامل گفتم که باید تاریخ عرضه فیلم را عقب بیاندازیم.

فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» توسط زک اسنایدر کارگردانی می‎شود. همچنین شما می‎توانید در زومجی نگاه عمیق به تریلر فیلم «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» در کمیک کان ۲۰۱۵ را بخوانید. به‎علاوه، اگر اخبار را دنبال کرده باشید مطمئنا می‎دانید که اخیرا بازیگر نقش سوپرمن این فیلم گفته بود که تنها کسی که می تواند سوپرمن را شکست دهد خودِ سوپرمن است.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده