نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بروزرسانی جدیدی با حجم ۵۰۰ مگابایت برای بازی Driveclub منتشر شد

فروش بازی مسابقه‌ای Driveclub در ماه گذشته به ۲ میلیون نسخه رسید و در همین راستا، استودیو اوولوشن برای راضی نگه‌داشتن مخاطبان روز گذشته اقدام به انتشار بروزرسانی جدیدی برای این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بروزرسانی جدید بازی Driveclub که ۵۰۰ مگابایت حجم دارد، یک حالت جدید با نام Sprint، سطح بیشتر برای رانندگان Elite و یک ماشین جدید با نام Renault R.S. 01 را به بازی اضافه کرده است. بازیکنان زمانی که به سطح ۶۶ برسند، می‌توانند از این ماشین جدید استفاده کنند.

با این بروزرسانی که حجم آپدیت‌های بازی Driveclub را تا امروز به ۱۱.۳ گیگابایت رسانده، سطح رانندگان به ۷۵ افزایش یافته است. در گذشته نهایت سطحی که بازیکنان می‌توانستند به آن دست‌ یابند ۶۶ بود. اما با این بروزرسانی می‌توانند به سطح‌ ۷۵ برسند و جوایز بیشتری دریافت کنند.

اوولوشن همچنین گفته است با بروزرسانی‌های بعدی بازی Driveclub، قصد دارد «لابی خصوصی» و  «جاده‌های بیشتر» را به این بازی مسابقه‌ای اضافه کند. علاوه بر این بروزرسانی، هفته آینده یک ماشین جدید با نام Ferrari 488 GTB به صورت رایگان به درایوکلاب اضافه خواهد شد.

سازندگان با توجه کردن به نظرات طرفداران، در حال تولید یک اپلیکیشن دیگر برای بازی Driveclub هستند که بازیکنان با آن بتوانند عملکرد کلاب‌ها و پیشرفت‌های خود را از طریق گوشی‌های هوشمند مشاهده کنند.

درانتها می‌توانید ویدیویی از ماشین Renault R.S. 01 که با بروزرسانی 1.21 به بازی Driveclub اضافه شده است را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با طراحی آن با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو با کیفیت SD| دانلود ویدیو با کیفیت HD

بازی Driveclub هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. نسخه رایگان این بازی که تعدادی محدودی از ماشین‌های بازی اصلی، جاده‌ها و آب و هوای داینامیک را در خود دارد، هم‌اکنون برای اعضای پلی‌استیشن پلاس قابل دریافت است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده