نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

بازی Mirror's Edge: Catalyst یک بازسازی مجدد محسوب می شود

در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، استودیو دایس تایید کرد بازی Mirror's Edge: Catalyst یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود و ادامه‌ای بر اتفاقات قسمت اول نخواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اِریک اُلدال، طراح ارشد بازی Mirror's Edge: Catalyst در صحبت‌های اخیر خود گفته است این نسخه در کدام قسمت از دنیای این مجموعه قرار دارد:

Mirror's Edge: Catalyst یک بازسازی مجدد به حساب می‌آید. اصولا ما چیزهایی که در قسمت اول دوست داشتیم را برداشتیم و آن‌ها را در Mirror's Edge: Catalyst قرار دادیم. از این چیزها می‌توان به فٍیث، حالت اول‌شخص گیم‌پلی بازی و قابلیت پارکور اشاره کرد.

اُلدال درادامه صحبت‌های خود گفت:

به دلیل این‌که Mirror's Edge: Catalyst یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود، قرار است داستان فیث را برای شما تعریف کنیم. بنابراین وقایع قسمت اول در این بازی وجود خارجی نخواهند داشت، اما در آینده و قسمت‌های جدید، شاید شاهد تاثیرگذاری آن بر نسخه‌های جدید باشیم.

Mirror’s Edge Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود و همانطور که قبلا اعلام شده بود در این قسمت از بازی هیچگونه سلاح گرمی‌ وجود ندارد.

شما همچنین می‌توانید از طریق زومجی، نمایش شگفت‌انگیز گیم‌پلی بازی Mirror’s Edge Catalyst در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم مشاهده کنید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده