نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۴

از باندل بسیار زیبای ایکس باکس وان بازی Halo 5: Guardians رونمایی شد

در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، این کمپانی از باندل ۱ ترابایتی ایکس‌باکس وان بازی Halo 5: Guardians رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این باندل که با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد، شامل کنسول و کنترلر طراحی شده با الهام‌گیری از بازی هیلو ۵، نسخه دیجیتالی بازی و آیتم‌هایی رایگان در بخش چندنفره و قسمت‌های دیگر بازی است.

بازیکنان با خرید این باندل، یک نسخه رایگان از انیمیشن Halo: The Fall of Reach را هم دریافت خواهند کرد. این کنسول که با رنگ متالیک و آبی طراحی شده، همچنین دارای افکت‌های صداگذاری از سری هیلو هم است.

این باندل فوق‌العاده زیبا در تاریخ ۲۰ اکتبر و یک هفته زودتر از انتشار بازی عرضه خواهد شد. بنابراین با خرید باندل Halo 5 کنسول ایکس‌باکس وان، می‌توانید یک هفته زودتر نسخه جدید سری بازی‌های هیلو را تجربه کنید.

مایکروسافت همچنین در کنفرانس خود تایید کرد علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند اقدام به پیش‌خرید این باندل زیبا بکنند.

نظر شما در رابطه با این باندل چیست؟

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اخبار مربوط به این بازی در جریان کنفرانس مایکروسافت را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده دو تریلر جدید Halo 5: Guardians در گیمزکام ۲۰۱۵ بپردازید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده