نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

سریال Game of Thrones احتمالا در فصل هشتم به اتمام می رسد

دیوید بِنیوف و دَن وِیس، مدیر اجرایی سریال Game of Thrones در گذشته گفته بودند کار این سریال در ۷ سال به اتمام خواهد رسید. اما صحبت‌های مایکل لامباردو، رئیس بخش برنامه‌ریزی شبکه HBO داستان دیگری را در این رابطه تعریف می‌کند. با زومجی همراه باشید.

سازندگان سریال HBO این روزها درحال تولید فصل ششم هستند و براساس صحبت‌های مدیر اجرایی سریال، کار این سریال باید در فصل هفتم به اتمام برسد.

ظاهرا این ماجرا واقعیت ندارد و سریال پرطرفدار Game of Thrones تا هشت فصل ادامه خواهد داشت:

به خاطر ندارم در رابطه با پایان سریال Game of Thrones در هفت فصل صحبتی کرده باشیم. سوال اصلی این است که پس از اتمام فصل هفتم، چند فصل دیگر می‌توانیم ادامه دهیم؟ این روزها درحال فیلمبرداری فصل ششم هستیم و پس از آن احتمالا در رابطه با فصل هفتم بحث خواهیم کرد. بنیوف و ویس درنظر دارند پس از اتمام فصل ششم، دو فصل دیگر هم تولید کنند. قرار است این اتفاق در آینده رخ دهد، اما دوست دارم نظر این دو نفر در آینده تغییر کند و شاهد قسمت‌های بیشتری از این سریال باشیم.

Game of Thrones اولین سریال تاریخ است که در سراسر جهان به موفقیت‌های بی‌نظیری دست پیدا کرده است. به همین دلیل علاقه شبکه HBO برای ادامه دادن این سریال تا سال‌های آتی چیز عجیبی نیست.

game-of-thrones-season-5-episode-2-emilia-clarke-hbo

 

این سریال با الهام‌گیری از کتاب‌های رمان جُرج مارتین تولید شده است. به همین دلیل فصل ششم و هفتم Game of Thrones قرار است داستان‌های ناشناخته‌ای را تعریف کند، چراکه تا به حال پنج جلد مختلف از کتاب‌های مارتین منتتشرشده است:

هر کاری که دَن و دیوید دوست داشته باشند در رابطه با Game of Thrones انجام دهند من با آغوشی باز از آن استقبال می‌کنم. این مسئله تنها به تصمیم آن‌ها در این رابطه بستگی دارد.  اگر جرج، دن و دیوید بخواهند، فکرکنم داستان‌های زیادی را بتوان از دنیای این سری به صورت پیش‌ درآمد تعریف کرد.درحال حاضر، تمام تمرکز ما روی چند سال آینده این سریال است. هنوز هیچ بحثی در رابطه با ادامه دادن این سریال به شکل‌های مختلف انجام ندادیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ دوست دارید سریال Game of Thrones به چه شکل پایان یابد و مجددا به تلویزیون بازگردد؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده