نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اشاره هوشمندانه گوریلا گیمز به بازی Horizon: Zero Dawn در بازی Killzone: Shadowfall

زمانی که در حال بازی‌کردن هستیم، شاید زیاد به محیط اطراف خود دقت نکنیم و تنها هدفمان رسیدن به نقطه نهایی باشد. اما اگر به شما بگوییم در زمان عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۳ استودیو گوریلا گیمز به بازی تازه معرفی‌شده خود با نام Horizon: Zero Dawn اشاره داشته، چه حسی به شما دست خواهد داد؟‌ با زومجی همراه باشید.

Horizon: Zero Dawn سه‌شنبه صبح در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 توسط استودیو هلندی گوریلا گیمز، خالق سری Killzone معرفی شد. گوریلا گیمز در زمان عرضه پلی‌استیشن 4 بازی Killzone: Shadowfall را برای کنسول سونی روانه بازار کرد و در همان بازی، اشاره هوشمندانه‌ای به Horizon: Zero Dawn، بازی جدید و جهان‌آزاد خود داشته است.

در یکی از مراحل بازی، زمانی که یکی از آیتم‌های پخش‌شده در سراسر دنیای بازی را پیدا می‌کنید، تصویری الکترونیکی از روبات‌های بازی Horizon: Zero Dawn که سمبل این بازی هستند وجود داشته که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

Horizon Zero Dawn

نظر شما در رابطه با وجود این Easter Egg در بازی Horizon: Zero Dawn چیست؟

گوریلا گیمز حدود چهار سال و نیم است که روی این بازی کار می‌کند و  پس از اتمام مراحل ساخت Killzone 3، تیمی بیست نفره کار تولید Horizon: Zero Dawn  را آغاز کردند. در این بازی شما کنترل یک دختر ۲۰ ساله با نام اِلوی را در دست می‌گیرید که یکی از بهترین شکارچیان روبات‌ها در قبیله خود است.

بازی Horizon: Zero Dawn که معرفی آن توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد، در سال ۲۰۱۶ به‌‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: حساب توییتر گوریلا گیمز


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده