// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۴

اطلاعات کلیدی و جالب در مورد Horizon: Zero Dawn، بازی جدید سازندگان Killzone

یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی که درکنفرانس امروز صبح سونی در E3 2015 رونمایی شد، بازی کاملا جدید Horizon: Zero Dawn است که توسط استودیو موفقِ گوریلا، سازنده‌ی بازی Killzone تولید می‌شود. اما Zero Dawn دقیقا چه سبکی است؟ در آن به دنبال چه چیز خواهیم بود؟

پیش از هر چیز باید بدانید که بازی Horizon: Zero Dawn یک بازی نقش آفرینی سوم شخص از آینده است که در آن قرار است با تیر و کمان به جنگ با دشمن مدرن و ماشینی بروید. اما همین توضیح ابتدایی خود بحث برانگیز است چرا که تیر و کمان در دنیای آینده‌ی پر از ماشین‌های جنگجو، عجیب به نظر می‌رسد. دوم اینکه در نمایش سونی وقتی از سینماتیک‌ها، وارد گیم‌پلی شدند، گرافیک بازی به شکل خیره کننده و غیر قابل باوری نمود کرد تا همه عاشق این بازی شوند. اما مورد سوم این است که با توجه به دمویی که سونی از Horizon: Zero Dawn به نمایش در آورد مشخص نشد که این بازی قرار است اکشن باشد یا RPG یا حتی یک MMO جدید.

خوشبختانه بخش روابط عمومی سونی دست به کار شد و پس از اتمام کنفرانس سونی اطلاعات بیشتری را در باره‌ی Horizon: Zero Dawn ارائه کرد. بازی Horizon: Zero Dawn قرار است یک بازی اکشنِ جهان باز برای پلی استیشن ۴ باشد که در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انتشار بازی نیز مشخص نشد.

شما در این بازی در نقش Aloy ایفا نقش خواهید کرد، یک شکارچی ماهر. پس احتمالا خبری از سوار شدن در ماشین‌های مدرن و عجیب  و غریب نخواهد بود.

سونی در توصیف بازی می‌نویسد:

جهانِ پر جنب و جوشی را کاوش می‌کنید که توسط موجودات مکانیزه و ماشینی و البته مرموز اشغال شده است. در جهانی پرجاذبه و مرموز سفر می‌کنید که در آن قبایل و تکنولوژی‌های پیشرفته به چشم می‌خورند و شما باید رمزِ سرنوشتِ این سیاره و زندگی در آن را مشخص کنید.

جهان با شکوهِ آخر زمانی

چطور ماشین‌ها موفق شده‌اند کنترل این جهان را به دست بگیرند و هدف آن‌ها چیست؟ چه اتفاقی برای تمدن قبل از آن‌ها افتاده است؟ با حرکت در این قلمرو بیشتر کشف خواهید کرد و از زیر خاک اسرار بیشتری را فاش خواهید کرد. زیر زمین پر از اسراری است که در دل آثار باستانی و ساختمان‌های مرموز نهفته شده‌اند.

تلاقی طبیعت و ماشین‌آلات

در Horizon Zero Dawn شاهد تلاقی دو تضاد هستیم: طبیعت و ماشین‌آلات. در این بازی شاهد جهانی پر جنب و جوش هستیم که در واقع طبیعتی زیبا است که با ماشین‌آلات پیشرفته پر شده است. نتیجه‌ی این ازدواج، ترکیبی پویا از اکتشاف و گیم‌پلی خواهد بود.

غلبه بر ماشین‌های عظیم و عجیب و غریب

در Horizon Zero Dawn قرار است Aloy، شخصیت بازی به جنگ با ماشین‌های غول‌پیکر و بسیار قوی برود. برای غلبه بر این ماشین‌ها، وی باید از تمام دانش، هوش و چالاکی خود بهره ببرد.

جهان کم‌نظیر تماما باز

جهان بسیار بزرگ به همراه جنگل با جزئیات تمام و کمال، کوه‌های با ابهت و اتمسفری بی نظیر که ترکیب آن‌ها باعث می‌شود تا شاهد گرافیکی خیره کننده و خواستنی شود. گرافیکی که چه در شب و چه در روز و حتی در آب و هواهای مختلف، بازی Horizon Zero Dawn را شگفت انگیز می‌کند.

اگر مایل هستید تا در باره‌ی این بازی بیشتر بدانید این مطالب را مشاهده کنید:

منبع VG24


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده