// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰

تماشا کنید: بازی No Man’s Sky بی نهایت را در E3 2015 به نمایش گذاشت

درست زمانی که بسیاری فکر می‌کردند که کهکشان No Man’s Sky نمی‌تواند بیشتر از آنچه که در گذشته نمایش داده شد پهناور باشد. اما No Man’s Sky’s بسیار گسترده است در حقیقت این بازی بی‌نهایت را برای شما به نمایش می‌گذارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دقایقی قبل ویدیویی جدید از بازی No Man’s Sky حین کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3  2015 به نمایش گذاشته شد. زمانی که شما در بازی No Man’s Sky  برروی هر نور و سیاره‌ای زوم کنید بدون شک با جهانی جدید و منحصر به فرد آشنا می‌شود.

علاوه بر این هر یک از سیستم منظومه‌ها مجموعه‌ای از سیارات مختص به خود را خواهد داشت و هر سیاره منظومه‌ها نیز دارای زیست‌بوم و زیست‌گاه‌های منحصر به فرد است.

با توجه به موجود بودن هزاران سیستم منظومه‌ای مشابه و جنگ‌ها و مبارزات ویژه هر سیاره، شما همیشه انتخابی جدید را در مقابل خود دارید. در صورتی که منظومه‌ای خسته کنند بود تنها کافی است وارد سفینه‌ی خود شده و برای یافتن سیستم منظومه‌ای جدیدی کهکشان‌ها را به پیمایید.

شان موری، رئیس تیم سازندگان جهانی پهناور را در No Man’s Sky به نمایش گذاشت. او همچنین به خوبی به تماشاگران نشان داد که کاوش در سیاره‌های بازی No Man’s Sky تا چه اندازه می‌تواند پر خطر باشد. به عنوان مثال در سیاره‌ای که او فرود آمد روبات‌های بدون سرنشینی غول‌آسا در انتظار نابود کردن افرادی مانند او بودند.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده