نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

برای اتمام بازی The Witness به ۷۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت

بازی The Witness، جدیدترین ساخته جاناتان بِلو، خالق بازی دوست‌داشتنی Braid، ظاهرا پر از محتویات فراوان است. بِلو اخیرا در صحبت‌های خود اعلام کرده برای اتمام آخرین ساخته وی، اکثر بازیکنان به ۷۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

The Witness یک بازی در سبک پازل است و ظاهرا اگر در این گونه بازی‌ها حرفه‌ای هم باشید، باید زمان زیادی را صرف به اتمام رساندن این بازی کنید.

خالق بازی The Witness در صحبت‌های اخیر خود در رابطه با یکی از آزمایش‌کنندگان بازی خود که تمام رازهای بازی را هم پیدا کرده صحبت کرده است:

اخیرا فردی در استودیو ما بازی بازی The Witness را تست کرد. او تا به حال بازی را از نزدیک ندیده بود، اما در یافتن راه‌ حل پازل‌ها بسیار خوب و سریع‌تر از دیگران بود.

امروز این شخص بازی را به اتمام رساند و برای انجام این کار ۸ روز کامل را به انجام بازی پرداخته بود.

او در طول ۶۴ ساعتی که بازی را انجام داده بود، حدود ۹۷ درصد از محتویات کلی بازی را به اتمام رسانده بود. بنابراین من حدس می‌زنم میانگینی که برای اتمام بازی نیاز دارید ۷۰ ساعت باشد.

The Witness برای هرشخص تجربه‌ای متفاوت است و طرز حل‌کردن پازل‌های هرکس با دیگری متفاوت است.

The Witness

اگرچه بازیکنانی که برای آزمایش بازی به استودیوها دعوت می‌شوند ماهر هستند، اما انتظار می‌رود بازیکنان حرفه‌ای زودتر از این زمان جدیدترین ساخته بِلو را به اتمام برسانند.

اگر برنامه زندگی شما طوری است که زیاد وقت بازی‌کردن ندارید، بِلو گفته است بازیکنان می‌توانند بدون انجام کار خاصی The Witness را به اتمام برسانند:

اگر زمان زیادی برای بازی‌کردن ندارید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انتهای بازی برسید. در این بازی محتویات اختیاری فراوانی وجود دارد.

ظاهرا بازی The Witness که تولید آن خرج بسیار زیادی برای بِلو داشته، بسیار طولانی‌تر از اولین بازی وی یعنی Braid است:

با یک محاسبه کوچک می‌توان متوجه شد محتویات The Witness حدود ۱۴ برابر بیشتر از Braid است.

بازی The Witness که در انحصار کنسولی پلی‌استیشن 4 است، اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی برای کنسول نسل هشتمی سونی و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 تاریخ انتشار این بازی مستقل اعلام شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده