نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

راهنمای نمایشگاه E3 2015 - ساعت برگزاری کنفرانس‌ ها و عناوین بازی ها

یک E3 دیگر و باز هم روزهای آخر خرداد به بازی‌های ویدیویی اختصاص دارد. یکی از کارهای مورد علاقه مخاطبان در این روزها، تماشا یا خواندن پوشش زنده از کنفرانس‌ها است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا از زمان برگزاری همه کنفرانس‌ها به وقت تهران مطلع شوید.

نمایشگاه E3 2015 چند روز دیگر با کنفرانس شرکت بِتِسدا آغاز می‌شود تا جامعه بازی‌های ویدیوی، مهم‌تری رویداد خود را سپری کند. زومجی نیز به عنوان یک رسانه حوزه سرگرمی،‌ به طور کامل و جامع این رویداد را پوشش خواهد داد. E3 2015 از آن نظر حائز اهمیت است که نسل هشتم کنسول‌های خانگی به مرزی از پختگی رسیده‌اند تا بتوانند پرچمداران خود را معرفی کنند و البته میزبان خوبی برای محصولات استودیوهای مختلف باشند. سونی و مایکروسافت به رسم همیشگی خود، نطق اختصاصی خواهند داشت و در این بین نینتندو با یک نمایش از پیش آماده شده به این نمایشگاه خواهد آمد.

در این راهنما، می‌توانید اطلاعات مربوط به هر کنفرانس اعم از ساعت برگزاری و بازی‌های مهمی که نمایش خواهند داشت را مطالعه کنید؛ همچنین می‌توانید اخبار و مقالات پیشنهادی ما پیرامون هر کنفرانس را پیش از برگزاری آن مطالعه کرده و خود را برای کنفرانس آماده کنید. زومجی پیش از برگزاری هر کنفرانس با انتشار مطلب مخصوص به آن، شما را از برگزاری کنفرانس مربوطه مطلع خواهد کرد. همچنین درون این مطلب می‌توانید با زومجی و گزارش زنده کنفرانس همراه باشید.

با پایان هر کنفرانس نیز می‌توانید جمع‌بندی زومجی را مطالعه کنید تا اگر فرصت دنبال کردن گزارش زنده و اخبار آن را نداشته‌اید، بتوانید از محتویات معرفی شده مطلع شوید.

در ادامه شما را به مطالعه راهنمای زومجی درباره E3 2015 دعوت می‌کنیم:

xbox-e3


کنفرانس مایکروسافت - دوشنبه ۲۵ خرداد - ساعت ۲۰:۳۰

مایکروسافت قصد دارد تا E3 بزرگی را برای هواداران خود برگزار کند. نام‌های بزرگی مانند Forza، Halo و Tomb Raider در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت اما E3 بدون سوپرایز و معرفی‌های هیجان‌انگیز معنایی ندارد. با این‌که در زومجی خواندید بازی Crackdown و البته بازی استودیو پلاتینیوم گیمز یعنی Scalebound در نمایشکاه امسال حاضر نخواهند بود اما باز هم می‌توانیم برای نمایش Gears of War جدید لحظه شماری کنیم. فقط کافی است تا ساعت ۲۱ روز دوشنبه صبر کنیم.

اخبار و مقالات پیشنهادی:


 

sony-e3-2015


کنفرانس سونی - سه‌شنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۵ بامداد

E3 همواره پر از شایعات و حرف‌وحدیث‌های پیرامون آن است که پیش از برگزاری، فضای مجازی را پر می‌کنند تا روزی برسد که به صورت رسمی روی سِن به نمایش درآیند. حالا پیش از برگزاری نمایشگاه E3 سال جاری، می‌دانیم که نسخه کالکشن سری Uncharted را خواهیم دید. می‌توانیم منتظر Dark Souls 3 باشیم و در نهایت، مانند سنت چند ساله این روزها، شاید باز هم The Last Guardian و تریکو را دیدیم!

اخبار و مقالات پیشنهادی:


 

nintendo-e3-2015

نمایش از پیش‌آماده شده نینتندو - سه‌شنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۲۰:۳۰

نینتندو بار دیگر با یک همایش نینتندو دایرِکت از پیش آماده شده به E3 خواهد آمد و همچنین اخبار زیادی پیرامون بازی‌های آن در طول برگزاری نمایشگاه خواهیم دید. هواداران نینتندو می‌توانند منتظر شنیدن اطلاعاتی راجع به بازی Mario Kart 8 و  بسته الحاقی Super Smash Bros باشند. همچنین به نظر می‌رسد E3 امسال می‌تواند میزبان بازی Starfox نیز باشد.

اخبار و مقالات پیشنهادی:


pc-gaming-show-e3-2015


نمایشگاه بازی‌های پی‌سی - چهارشنبه ۲۷ خرداد - ساعت ۴:۳۰ بامداد

برای اولین بار در تاریخ E3، کامپیوترهای شخصی نیز دارای کنفرانسی اختصاصی خواهند بود و شرکت اِ‌ی‌اِم‌دی و وب‌سایت پی‌سی‌ گیمر، این رویداد را برگزار خواهند کرد. با حضور شرکت‌هایی مانند بلیزارد، پارادوکس و کریِتیو اَسمبلی، حالا E3 برای مخاطبان بازی‌های پی‌سی نیز لذت بخش خواهد بود.

اخبار و مقالات پیشنهادی:


 

ea-e3-2015

کنفرانس الکترونیک آرتز - سه‌شنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۰۰:۰۰ بامداد

به جز نمایش نسخه جدید جنگ ستارگان یعنی Battlefront که می‌توان انتظار داشت مدت زیادی از کنفرانس الکترونیک آرتز را به خود اختصاص دهد، می‌توانیم امید داشته باشیم تا شاید این شرکت چشم ما را به جمال گیم‌پلی بازی تازه معرفی شده Mirror's Edge Catalyst روشن کند. همچنین نسخه بازسازی شده سری Need For Speed هم می‌تواند یکی از اهرم‌های قدرت الکترونیک آرتز در E3 امسال محسوب شود. در این بین، بازی‌های ورزشی این شرکت نیز حضور خواهند داشت.

اخبار و مقالات پیشنهادی:


ubisoft-e3-2015

کنفرانس یوبی‌سافت - سه‌شنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۲ بامداد

انتظار می‌رود که نسخه جدید سری Assassin's Creed یعنی Sydicate به نمایش غالب کنفرانس یوبی‌سافت بدل شود و اطلاعات و جزییات زیادی از این بازی را به هواداران ارائه کند اما در این بین مشتاق هستیم تا نمایش‌های گیم‌پلی و البته جذابی از بازی The Division و Rainbow Six Siege ببینیم. خدا را چه دیدید، شاید شاهزاده پارسی بار دیگر روی سِن E3 بیاید و خودنمایی کند!

اخبار و مقالات پیشنهادی:


 

bethesda-e3-2015

کنفرانس بِتِسدا - دوشنبه ۲۵ خرداد - ساعت ۶ بامداد

شرکت بِتِسدا نیز با کنفرانسی ویژه و اختصاصی پا به E3 سال جاری خواهد گذاشت. به لطف معرفی پیش از موعد بازی Fallout 4، حال می‌توانیم منتظر معرفی جزییات بیشتری از این بازی در کنفرانس این شرکت باشیم. همچنین شنیده‌ها حاکی از حضور نسخه جدید سری Doom در این کنفرانس دارد. شاید از Battlecry هم چیزی شنیدیم!

اخبار و مقالات پیشنهادی:


square-enix-e3-2015


کنفرانس اسکوئراِنیکس - سه‌شنبه ۲۶ خرداد - ساعت ۲۱:۳۰

شرکت اسکوئراِنیکس نیز به برگزاری یک کنفرانس اختصاصی در نمایشگاه E3 امسال خواهد پرداخت، شرکتی که حالا به لطف نشر بازی‌های بزرگ، می‌تواند ویترینی از بازی‌های مختلف را نمایش داده و درباره جزییات آن‌ها صحبت کند. به نظر می‌رسد گل سرسبد کنفرانس این شرکت، نسخه جدید سری Deus Ex یعنی Mankind Devided باشد. مطمئنا اگر این شرکت گیم‌پلی از این بازی را نمایش دهد، می‌تواند نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند. از طرف دیگر بسیاری عقیده دارند که اسکوئراِنیکس در کنفرانس امسال خود از نسحه جدید سری پرطرفدار Hitman رونمایی خواهد کرد. البته شاید این شرکت نگاهی به طرفداران قدیمی خود یعنی دوست‌داران نقش‌آفرینی‌های ژاپنی نیز بیندازد.

اخبار و مقالات پیشنهادی:

 

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده