// سه شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

سی دی پراجکت تا سال ۲۰۱۷ از بازی Cyberpunk 2077 صحبت نخواهد کرد

استودیوی سی‌دی پراجکت رد سازنده‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام کرده است که قصد ندارد حداقل تا اوایل سال ۲۰۱۷ از بازی بعدی خود یعنی Cyberpunk 2077 صحبت کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

آدام کیسینسکی مدیر ارشد اجرایی استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیرا در طی مصاحبه‌ای با رویترز اعلام کرد که او انتظار دارد بازی Cyberpunk 2077 از لحاظ تبلیغاتی و فروش نسبت به بازی The Witcher 3 بسیار موفق‌تر ظاهر شود و اینکه کمپانی آن‌ها قصد ندارد تا مدت نسبتا زیادی راجع به این بازی صحبت خاصی کند.

ما امیدواریم و مطمئنیم که بازی Cyberpunk از لحاظ تجاری و تبلیغاتی پتانسیل بسیار بیشتری خواهد داشت اما با این حال هنوز خیلی زود است تا راجع به آن صحبت کنیم.

تیم ما قصد دارد امسال و سال آینده را تماما به Witcher اختصاص دهد.

کلیسینسکی در نقطه‌ای دیگر از مصاحبه گفت که بازی The Witcher 3 دید بازیکنان نسبت به استودیوی آن‌ها را تغییر خواهد داد. به احتمال زیاد منظور او این بوده است که تیم آن‌ها توانسته در اولین اقدام خود یک بازی اکشن نقش آفرینی با کیفیتی بسیار بالا و دنیایی باز عرضه کند. پیش از این آن‌ها هیچ گاه یک بازی کاملا دنیای باز عرضه نکرده بودند. او ادامه داد که:

فروش سومین نسخه از این مجموعه نسبت به بازی‌های پیشین ما بسیار بالاتر خواهد بود. ما توانستیم به خوبی قشر عظیمی از بازیکنان را به خود جذب کنیم. این لحظه و این روزها بسیار برای ما مهم و عزیز است چرا که بعد از عرضه‌ی بازی قطعا تفکر و دید بازیکنان نسبت به استودیوی سی‌دی پراجکت رد تغییر خواهد کرد.

بازی Cyberpunk 2077 برای اولین بار در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ رونمایی شد و گفته می‌شود که تیم کاملا جدایی در استودیو بر روی بازی کار می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077

این بازی قرار است بازیکنان را به آینده‌ای بسیار تاریک که در سال ۲۰۷۷ اتفاق خواهد افتاد ببرد. جایی که تکنولوژی‌های پیشرفته می‌تواند هم رستگاری و هم نفرین بشریت باشد.

بازی Cyberpunk 2077 مانند ساخته‌های پیشین این استودیو به صورت غیرخطی و برای بازیکنان بالغ ساخته می‌شود. دنیایی که در آن قرار خواهید گرفت یک شهر بسیار پیشرفته خواهد بود و «Night City» نام دارد. تیم سازنده همچنین اعلام کرده است که در طی بازی مشخصه‌های سبک سندباکس و به نوعی بخش چند نفره را خواهید یافت هرچند که در ادامه آن‌ها تایید کردند که بازی Cyberpunk 2077 یک اکشن نقش آفرینی واقعی و اصیل خواهد بود نه یک تیر اندازی در سبک چند نفره.

هرچند که هنوز پلتفرم‌های مشخصی برای بازی اعلام نشده است اما طبق صحبت‌های استودیو انتظار می‌رود که این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. تاریخ عرضه‌ بازی نیز هنوز مشخص نشده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده