// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۵

احتمال تاخیر بازی Quantum Break تا سال 2016 میلادی

خبری بد برای کسانی که قصد داشتند بازی Quantum Break را به مجموعه بازی‌های ایکس باکس خود در سال جدید اضافه کنند این کهبه نظر می‌رسد که این بازی تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده باشد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
البته حداقل این خبر رسمی نیست اما «دی جیم» مدیر هلندی بخش ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی مایکروسافت در تویتر شخصی خود پستی شایعه‌وار منتشر کرد:
برای طرفداران ایکس‌باکس خبرهای بدی دارم. بازی Quantum Break احتمالا تاخیر خورده است و اوایل ۲۰۱۶ منتشر می‌شود.
همانطور که گفتیم نمی‌توان برچسب رسمی بودن به این خبر زد اما قطعا کسی که داخل مایکروسافت کار می‌کند نسبت به ما اطلاعات بیشتری دارد. به هر حال، این خبر را جزو شایعات نگه می‌داریم تا خود مایکروسافت به صورت رسمی درباره آن صحبت کند. البته خود جیم کمی بعد دوباره برای شفاف سازی در این رابطه پست‌های مختلفی منتشر کرد و توضیح داد که او هنوز مطمئن نیست و باید منتظر بیانیه‌ای رسمی از سوی مایکروسافت باشیم:
سلام دوستان. فقط برای شفاف سازی می‌گویم که من از واژه «احتمالا» استفاده کردم چرا که این خبر هنوز شایعه است و من خودم شخصا نمی‌توانم چیزی را تایید کنم. لطفا منتظر بیانیه‌ای از سوی مایکروسافت باشید. لطفا این را در نظر بگیرید، تاخیر خوردن یک بازی برای کسانی که منتظر آن هستند چیز بدی است اما برای خود بازی قطعا منفعت دارد. اول از همه عرضه بازی در زمانی مناسب و داشتن رقبایی کمتر مساوی است با فروش بیشتر و دوما زمان بیشتر به سازنده اجازه می‌دهد تا بر روی مسائل فنی تمرکز کار کند. چه همراه و چه بدون Quantum Break ایکس‌باکس وان سال فوق العاده‌ای خواهد داشت. اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا ۲۰۱۶ هم همینگونه خواهد بود. همانطور که گفته شد من چیزی را تایید نمی‌کنم. تا آنجایی که می‌دانم حتی ممکن است بازی هفته بعد عرضه شود. اگرچه من دلایل مستحکمی برای باور این مسئله دارم اما تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنید. دوستان عزیز من برای مایکروسافت نویسندگی کرده و از این راه آن‌ها را پشتیبانی می‌کنم فقط همین. من را در حد کارگردان یا این موارد بالا نبرید.
تنها چیزی که می‌توان در این باره مطمئن بود این است که باید تا صحبت‌های رسمی خود مایکروسافت صبر کنیم. اما همانطور که اشاره شد تاخیر خوردن بازی اتفاق بدی نیست، در سالی که گذشت بازی‌های خیلی زیادی را مشاهده کردیم که فقط بخاطر تاخیر نخوردن و نداشت زمان کافی برای حل مشکلات فنی ضربه شدیدی خوردند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده