// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳

فیلم جدید بیگانه، ادامه‌ای بر قسمت دوم خواهد بود

نیل بلومکمپ را بیشتر برای فیلم‌های معروف District 9 و Elysium می‌شناسیم. چندی پیش بود که تایید شد وی کارگردانی قسمت جدید سری بیگانه را بر عهده گرفته و ظاهرا او با نادیده گرفتن قسمت‌های سوم و چهارم، ادامه‌ای با ایده‌ی خود را می‌سازد.
به تازگی Sky Movies مصاحبه‌ای با سیگورنی ویور، ستاره‌ی اصلی سری بیگانه که باری دیگر به این فیلم دعوت شده است، با حضور بلومکمپ، کارگردان این فیلم داشته است و که در آن این اطلاعات جالبی راجع‌به بیگانه‌ی جدید منتشر کردند. بلومکمپ قصد دارد سری بیگانه را باری دیگر از قسمت دوم که Aliens نام دارد، ادامه دهد و رویدادهای قسمت سوم (Alien 3) و چهارم (Alien: Resurrection) را کاملا نادیده بگیرد.
من می‌خواهم فیلم جدید این حس را ایجاد کند که ارتباطی ژنتیکی و خواهر و برادر گونه‌ای با بیگانه‌ها دارد.
هنوز اطلاعات کلیدی از این فیلم مانند تاریخ عرضه یا بازیگران دیگر مشخص نیست، اما معلوم است که سیگورنی ویور باری دیگر به این سری می‌آید و بلومکمپ هم بعد از اتمام پروژه‌ی Chappie و اکران آن در ۶ مارچ (۱۵ اسفند سال جاری)، به ساخت فیلم بیگانه مشغول خواهد شد. آیا شما هم از طرفداران سری بیگانه هستید؟ نظر شما در مورد پروژه‌ی جدید و نادیده گرفتن داستان‌های قسمت سوم و چهارم چیست؟ منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده