نویسنده: زومجی زومجی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۰

۷ میلیون نفر نسخه آزمایشی Battlefield Hardline را بازی کردند

آمار بسیار جالبی از تعداد بازیکنان نسخه آزمایشی Battlefield Hardline منتشر شده است که استقبال بی‌نظیر از بازی را نشان می‌دهد. همراه زومجی باشید.
ویزرال گیمز (Visceral Games) در جدیدترین بیانیه خود، آمار بازیکنان نسخه آزمایشی Battlefield Hardline را اعلام کرد. این آمار در ابتدا ۵ میلیون اعلام شده بود. سپس این رقم به عدد ۶ افزایش پیدا کرد و اکنون، ویسرال گیمز با جدیت می‌گوید تعداد ۷ میلیون بازیکن در نسخه آزمایشی بازی Battlefield Hardline که از تاریخ ۳ تا ۹ فوریه در جریان بود، حضور داشته‌اند. پیش از این ویزرال گیمز نسخه آزمایشی را برای مدت زمان یک روز بیشتر تمدید کرده بود. ویزرال گیمز با نوشتن مطلبی در بلاگ رسمی Battlefield از افرادی که در این نسخه آزمایشی حضور داشتند، به خصوص از افرادی که نظرات خود را در فروم و شبکه‌های اجتماعی درمورد این بازی اعلام کردند، تشکر کرد.
باید بدانید که حضور شما، بسیار با ارزش است. شما جزئیات بیشتری را به زودی خواهید شنید و ما به شما خواهیم گفت نظرات شما در مورد بازی، چگونه در محصول نهایی اثر خواهد گذاشت. از شما متشکریم که یکی از بهترین اجتماع‌های گیمینگ حال حاضر هستید.
Battlefield Hardline در اسفند ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر شما هم جزو این ۷ میلیون بوده‌اید و نسخه آزمایشی بازی Battlefield Hardline را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن بیان کنید. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده