نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰

استودیوی روبوتوکی، سازنده‌ی بازی Human Element تعطیل شد

رابرت باولینگ، موسس استودیوی روبوتوکی و خالق بازی Human Element ساعاتی پیش از تعطیلی این استودیو خبر داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سرنوشت بازی Human Element هنوز مشخص نیست، اما باولینگ در بیانیه‌ی رسمی خوداعلام کرد:
این هفته ما استودیوی روبوتوکی را تعطیل کردیم و در حال حاضر سرنوشت بازی Human Element هم در هاله‌ای از ابهام به سر می‌رود. مذاکراتی را مبنی بر انتشار این بازی توسط یک کمپانی بزرگ انجام داده‌ایم، اما تا زمان نهایی شدن قرارداد همکاری دیگر نمی‌توانیم هزینه‌‌های مالی تولید بازی را فراهم کنیم.
استودیوی روبوتوکی چندی پیش اعلام کرد قرارداد همکاری خود را با کمپانی نکسون فسخ کرده و Human Element دیگر یک بازی رایگان نیست. باولینگ عقیده داشت تیم آن‌ها به دلیل رایگان بودن بازی، مجبور است برخی از خصوصیات لذت‌بخش آن را حذف کند. برای همین Human Element از یک بازی رایگان به یک بازی کامل و شصت دلاری تبدیل شد، اما همان‌طور که مشاهده کردید روند تولید بازی در هاله‌ای از ابهام به سر می‌رود. وقایع داستان بازی Human Element حدود ۳۵ سال پس از انقلابی که توسط زامبی‌ها برپا شده اتفاق می‌افتد. Human Element تلفیقی از بازی‌های اکشن، استراتژی و سبک بقا است و برای ساخت آن از موتور Cry Engine استفاده شده است. باید منتظر ماند و دید سرنوشت این بازی چه خواهد شد. شاید سرانجام ناشر بزرگی برای این بازی پیدا و روند ساخت آن در استودیوی دیگری دنبال شد. می‌توانید اولین تریلر این بازی را از اینجا تماشا کنید. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده