نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰

بازی Friday the 13th معرفی شد

کمپانی کریستال لِیک اِنتِرتاینمِنت، امروز در خبری از بازی Friday the 13th که با الهام‌ از فیلم آن در دست تولید است، رونمایی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
براساس اطلاعات منتشرشده، Friday the 13th یک بازی Co-op و چندنفره رقابتی است که بازیکنان در یک گروه کوچک در برابر شخصیت جِیسون وورهیس  قرار می‌گیرند و باید در برابر حملات مرگبار وی جان سالم به در ببرند. شان کانینگام، خالق فیلم Friday the 13th و مدیرعامل کریستال لِیک اِنتِرتاینمِنت در رابطه با معرفی این بازی گفت:
با سریال جدید و سیزدهمین قسمت از سری فیلم‌های Friday the 13th، احساس کردیم زمان جستجوی بیشتر شخصیت جِیسون، کَمپ کریستال و داستان‌های دیگر این سری در قالب داستان‌های تعاملی فرارسیده است. باوجود ترس و وحشتی که طرفداران این سری انتظار آن را دارند، برای این بازی ایده‌هایی داریم که ارزش تکرار آن را بالا می‌برد.
سازنده‌ی این بازی هنوز مشخص نیست، اما کانینگام اعلام کرد تولید این بازی به دست یکی از استودیوهای باتجربه سپرده شده است. بازی Friday the 13th در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. نظر شما در رابطه با این معرفی چیست؟‌ آیا دوست دارید داستان‌های ترسناک Friday the 13th را در قالب بازی‌های ویدیویی تجربه کنید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده