نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰

سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری اینتل در افزایش تنوع دنیای فناوری

مدیرعامل اینتل در نمایشگاه CES 2015 اعلام کرد شرکت او قصد دارد طی پنج سال آینده، مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار در جهت بهبود وضعیت فناوری و استفاده از ظرفیت‌های کشف نشده‌ی آن سرمایه‌گذاری کند.  با جزئیات خبر همراه باشید.
برایان کرزنیچ قصد دارد با این مبلغ مشکل حضور کم‌رنگ بانوان و اقلیت‌ها در دنیای فناوری را حل کند و راه حلی برای آموزش وسیع‌تر علوم رایانه‌ای ارائه دهد.
وقت آن رسیده که قدمی برداشته و کاری انجام دهیم. این که بگوییم ما به این مسائل اهمیتی می‌دهیم به تنهایی کافی نیست. این فقط یک کار مثبت نیست، این کاری درست است که باید انجام شود.
کرزنیچ همچنین به مشکلاتی که قضایای Gamregate به وجود آورده بود اشاره کرد. گیمرگیت حرکتی بود که سال گذشته توسط مخالفان حضور زنان و اقلیت‌ها در بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده بود. توضیح کامل این جنبش در بخش «سالی برای تنفر» در مطلب چرا ۲۰۱۴ سال بدی برای بازی‌های ویدیویی بود آمده است. اینتل امیدوار است تا پایان سال ۲۰۲۰ به اهداف خود در افزایش تنوع دنیای فناوری و بهبود آن برسد. مدیر عامل این شرکت حتی پاداش سران شرکت را نسبت به میزان پیشرفت آن‌ها در جهت رسیدن به این اهداف تعیین کرده است. اینتل به خاطر تبلیغاتی که در Gamasutra کرده بود مستقیماً در مباحث گیمرگیت درگیر شده بود. این شرکت بعدها مجبور شد به خاطر درخواست بسیار کاربران به وسیله‌ی ایجاد یک کمپین ایمیلی، این تبلیغ را حذف کند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده